logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print & Win 2014

   24.04.2014, przeczytano 976 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowych targów Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań, w ramach wydarzeń towarzyszących, odbędzie się dwudniowa konferencja poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-2014,21459,artykul.html

Pierwszego dnia konferencji PRINT & WIN przedstawiciele branży poligraficznej przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni. W drugim dniu targów, słuchacze będą mogli zapoznać się z prezentacjami oprogramowań służących np. do produkcji opakowań.

- Technologie Web2Print już zrewolucjonizowały rynek poligraficzny. Wedle prognoz, w 2017 roku rynek ten w naszym kraju będzie wart aż 14 mld złotych, a połowa sprzedaży ma być realizowana właśnie przez Internet. Moduły internetowe pozwalające na składanie i monitorowanie całego procesu zamówień bez wychodzenia z domu to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta. Oszczędzają też drukarnie, którym te systemy pozwalają obniżyć koszta produkcji i ułatwiają ekspansję na rynki zagraniczne - mówi Katarzyna Lipska, PR Manager Festiwalu.

Prezentacja podczas konferencji jest bezpłatna dla wystawców Festiwalu Marketingu, Druku&Opakowań, natomiast istnieje możliwość wzięcia udziału za opłatą dla pozostałych firm. Ilość miejsc jest ograniczona.

Konferencje odbędą się 10-11 września 2013 r., w Warszawskim Centrum EXPO XXI podczas Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań.

Festiwal objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764