logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja Print and Win już po raz trzeci

   18.06.2015, przeczytano 1285 razy
ilustracja

Podczas wrześniowych targów Festiwal Druku (pełna nazwa: Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań) już po raz trzeci odbędzie się konferencja poświęcona technologii Web2Print - Print & Win. Przedstawiciele branży poligraficznej przedstawią najważniejsze zagadnienia internetowych systemów zarządzania pracą i sprzedażą usług drukarni. Słuchacze będą mogli poznać główne zalety tych systemów, a także możliwości jakie uzyskają dzięki wprowadzeniu tych rozwiązań we własnych drukarniach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-print-and-win-juz-po-raz-trzeci,25195,artykul.html

- Technologie Web2Print stają się normą rynku poligraficznego. Wedle prognoz, w 2017 roku rynek ten w naszym kraju będzie wart aż 14 mld złotych, a połowa sprzedaży ma być realizowana właśnie przez Internet. Moduły internetowe pozwalające na składanie i monitorowanie całego procesu zamówień bez wychodzenia z domu to oszczędność czasu i pieniędzy dla klienta. Oszczędzają też drukarnie, którym te systemy pozwalają obniżyć koszta produkcji i ułatwiają ekspansję na rynki zagraniczne - mówi Monika Opałka z OOH magazine, organizatora targów.

Prezentacja podczas konferencji jest bezpłatna dla wystawców Festiwalu Druku, natomiast istnieje możliwość wzięcia udziału za opłatą dla pozostałych firm. Ilość miejsc jest ograniczona.

Konferencja odbędzie się 9 września 2015 r., w Warszawskim Centrum EXPO XXI podczas Festiwalu Druku.

Festiwal druku objęty jest patronatem medialny Signs.pl.

Źródło: Festiwal Druku

www.festiwaldruku.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764