logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konferencja “Wideo w sieci”

  PR 22.01.2015, przeczytano 1452 razy

“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja, prezentująca korzyści z wykorzystania wideo online w komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konferencja-wideo-w-sieci,23726,artykul.html

Magazyn “Brief” organizuje pierwszą komercyjną, skierowaną do biznesu i marketerów konferencję nt. wideo online jako najnowocześniejszego narzędzia komunikacji marketingowej. O tym, co zrewolucjonizuje myślenie o promocji i reklamie.

Partnerem głównym konferencji “Wideo w sieci” jest firma EVIO Polska. Jej przedstawiciel, Martin Šimka, przedstawi możliwości dystrybucji treści wideo na telewizorze.

Łukasz Jakóbiak, znany z programy 20m2 Łukasza, powita uczestników Konferencji w Cinema City w Galerii Mokotów (Warszawa) już 28.01.2015r.

Łukasz Jakóbiak zaprasza na Konferencję - zobacz wideo: 

Jacek Gadzinowski opowie o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i wideo marketingu.

Zaprezentują się istniejące na polskim rynku sieci partnerskie YouTube: LifeTube (Barbara Sołtysińska), AIA (Łukasz Grzelak) oraz BrandTube (Grzegorz Gagacki).

Dr Jan Zając (Sotrender i Wydział Psychologii UW) odpowie na pytanie, jak mierzyć marketing na YouTube oraz wideo w social mediach i na co warto wydawać pieniądze. Yuri Drabent (Lubie.To) zaprezentuje case study, natomiast Maciej Wróblewski (Muse) powie o tym, jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich.

Podsumowaniem Konferencji będzie debata: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”, w której udział wezmą m.in. Artur Kurasiński (Muse) i Radosław Kotarski (LifeTube).

Szczegółowy plan konferencji: http://www.brief.pl/strona,wideo_w_sieci.html

Zarejestruj się: http://www.brief.pl/prenumerata,zamow,7.html

Sound Garden Hotel oferuje uczestnikom specjalne stawki na wynajęcie pokojów w czasie trwania Konferencji.

Źródło: Brief

www.brief.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764