“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja, prezentująca korzyści z wykorzystania wideo online w komunikacji marketingowej.
Magazyn “Brief” organizuje pierwszą komercyjną, skierowaną do biznesu i marketerów konferencję nt. wideo online jako najnowocześniejszego narzędzia komunikacji marketingowej. O tym, co zrewolucjonizuje myślenie o promocji i reklamie.
Partnerem głównym konferencji “Wideo w sieci” jest firma EVIO Polska. Jej przedstawiciel, Martin Šimka, przedstawi możliwości dystrybucji treści wideo na telewizorze.
Łukasz Jakóbiak, znany z programy 20m2 Łukasza, powita uczestników Konferencji w Cinema City w Galerii Mokotów (Warszawa) już 28.01.2015r.
Łukasz Jakóbiak zaprasza na Konferencję - zobacz wideo:
Jacek Gadzinowski opowie o szansach i wyzwaniach komunikacji obrazkowej i wideo marketingu.
Zaprezentują się istniejące na polskim rynku sieci partnerskie YouTube: LifeTube (Barbara Sołtysińska), AIA (Łukasz Grzelak) oraz BrandTube (Grzegorz Gagacki).
Dr Jan Zając (Sotrender i Wydział Psychologii UW) odpowie na pytanie, jak mierzyć marketing na YouTube oraz wideo w social mediach i na co warto wydawać pieniądze. Yuri Drabent (Lubie.To) zaprezentuje case study, natomiast Maciej Wróblewski (Muse) powie o tym, jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich.
Podsumowaniem Konferencji będzie debata: “Wideo w sieci - jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?”, w której udział wezmą m.in. Artur Kurasiński (Muse) i Radosław Kotarski (LifeTube).
Szczegółowy plan konferencji: http://www.brief.pl/strona,wideo_w_sieci.html
Zarejestruj się: http://www.brief.pl/prenumerata,zamow,7.html
Sound Garden Hotel oferuje uczestnikom specjalne stawki na wynajęcie pokojów w czasie trwania Konferencji.
Źródło: Brief