logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta Sponsorem Głównym warszawskiej edycji EOIF GigaCon

  PR 28.07.2014, przeczytano 722 razy

Konica Minolta została Sponsorem Głównym EOIF Gigacon – Elektroniczny Obieg informacji w Firmie, który odbędzie się od 29 do 30 lipca na Stadionie Narodowym. Firma zaprezentuje narzędzia dedykowane efektywnemu zarządzaniu elektronicznym obiegiem oraz optymalizacji procesów związanych z pozyskiwaniem i przetwarzaniem dokumentów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-sponsorem-glownym-warszawskiej-edycji-eoif-gigacon,22275,artykul.html

– Efektywne zarządzanie obiegiem dokumentów należy do obszarów o kluczowym znaczeniu dla sprawnego funkcjonowania firmy. Inwestycja w rozwiązania pozwalające na optymalizację tych procesów jest absolutną koniecznością. Szczególnie, że na rynku dostępne są rozwiązania dostosowane do potrzeb zarówno dużych korporacji jak i firm z sektora MŚP – powiedział Paweł Grzyb, Marketing Manager w Konica Minolta Business Solutions Polska.

Źródło: Konica Minolta

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764