logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konica Minolta wyróżniona Red Dot

  PR 22.07.2014, przeczytano 768 razy
ilustracjastrzałka

Dwie serie urządzeń Konica Minolta bizhub C554e i bizhub C3850 zostały wyróżnione nagrodą Red Dot. Według danych Infosource Konica Minolta zajmuje pierwsze miejsce w sprzedaży kolorowych  MFP (A3 i A4) w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konica-minolta-wyrozniona-red-dot,22236,artykul.html

Serie urządzeń bizhub C554e i bizhub C3850 zostały w kategorii “Computer and Information Technology”. Wśród nagrodzonych znalazło się pięć modeli kolorowych urządzeń wielofunkcyjnych A3 – bizhub C554e, C454e, C364e, C284e, C224e oraz dwa modele A4 – bizhub C3850, C3350.  Wcześniej seria bizhub C554e otrzymała również nagrodę iF Product Design.

Nagrodzone urządzenia wyposażono w szereg “zielonych” rozwiązań pozwalających na większy poziom energooszczędności i zmniejszenie TCO. W MFP z serii C554e skanowanie dokumentów odbywa się bez nagrzewania silnika urządzenia. Dodatkowo wyposażono je w dynamiczny Eko timer, który automatycznie przełącza maszynę w tryb uśpienia, gdy urządzenie nie jest używane. Obie serie wykorzystują również autorski polimeryzowany toner Konica Minolta Simitri HD. 

To co wyróżnia urządzenia Konica Minolta to również prostota i komfort użytkowania. Menu panelu obsługi obu serii wykorzystuje zunifikowany interfejs użytkownika. Natomiast funkcja MyTab pozwala na indywidualne dopasowanie sterownika drukarki. Większy poziom elastyczności osiągany dzięki tej opcji przyczynia się do lepszego dostosowania procesów druku do potrzeb użytkowników.  Większy poziom komfortu i produktywności Konica Minolta połączyła ze spójnym dla wszystkich serii uniwersalnym wzornictwem i kompaktowymi wymiarami.

Źródło: Konica Minolta Business Solutions Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764