logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na layout materiałów dla muzeum. Budżet: 40 tys. netto

   01.06.2015, przeczytano 2581 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu 2016 zostanie otworzony Pawilon Józefa Czapskiego w kompleksie zabudowy Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego. Muzeum zaprasza do udziału w konkursie na layout materiałów promocyjnych otwarcia Pawilonu. Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać propozycję projektu plakatu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-layout-materialow-dla-muzeum.-budzet%3A-40-tys.-netto,25035,artykul.html

Nowy oddział Muzeum będzie poświęcony wnukowi twórcy najcenniejszej kolekcji numizmatycznej w Polsce, wybitnemu polskiemu intelektualiście, pisarzowi i malarzowi, krytykowi sztuki - Józefowi Czapskiemu.

Na ponad 600 metrach kwadratowych znajdą się m.in.: odtworzony pokoik artysty z Maisons-Laffitte, sala wystaw zmiennych, czytelnia i kawiarnia. Idea budowy nowego pawilonu wystawienniczego, zawierającego m.in. zbiory i pamiątki po Józefie Czapskim, jest związana ze zrealizowanym w 1994 roku testamentem Józefa Czapskiego, który przekazał w nim pośmiertnie Muzeum Narodowemu w Krakowie swoje archiwalia, pamiątki i księgozbiór, a także dokumenty swojej siostry Marii (pisarki) oraz rodziny Czapskich.

Pawilon Józefa Czapskiego, choć niepołączony architektonicznie z pozostałymi budynkami Muzeum im. Emeryka Hutten-Czapskiego, stanowić będzie jego integralną część, doskonale wkomponowaną w kompleksową koncepcję modernizacji tego Oddziału MNK i stanowiącą jego zwieńczenie. Oferta Pawilonu będzie kontynuacją opowieści o Rodzinie Czapskich rozpoczętą w Pałacyku Czapskich, gdzie eksponowana jest kolekcja Emeryka Hutten-Czapskiego, dziadka Józefa i gdzie znajdują się dwie sale poświęcone innym członkom Rodziny, przy czym główny akcent położony jest na ukazanie Czapskich jako kolekcjonerów i dobroczyńców Muzeum Narodowego w Krakowie.

Konkurs na opracowanie layoutu materiałów promocyjnych nowopowstającego obiektu przeznaczony jest dla profesjonalnych projektantów oraz studentów kierunków projektowych.

Aby wziąć udział w konkursie należy wysłać propozycję plakatu, który będzie zapowiedzią całościowej identyfikacji wizualnej wydarzenia.

Zwycięzca konkursu zostanie zaproszony do podpisania umowy na wykonanie elementów identyfikacji zgodnie ze specyfikacją regulaminu. Wynagrodzenie za wykonanie umowy wynosi 40 000 zł netto.

Projekty plakatów należy wysłać w formie pliku pdf. na adres: konkurspjc(at)mnk.pl.
Termin nadsyłania projektów upływa dnia 8 czerwca 2015.

Nadesłane projekty oceni komisja konkursowa składająca się z przedstawicieli Muzeum Narodowego w Krakowie, Rady Programowej projektu oraz projektantów:

  • Olga Jaros
  • Joanna Żychowska
  • Luiza Berdak
  • Mateusz Woźniak
  • Henryk Woźniakowski
  • dr hab. Dawid Korzekwa
  • Prof. Władysław Pluta


Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 22 czerwca 2015 roku.
Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Brief konkursowy (PDF)
Więcej informacji

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Projekt dofinansowano z programu "Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego" w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Gospodarczego i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764