logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo 600-lecia stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Turcją

   16.07.2013, przeczytano 2366 razy
ilustracjastrzałka

W 2014 roku przypada 600-lecie nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Turcją. Z tej okazji, Ministerstwa Spraw Zagranicznych w Polsce i w Turcji oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej zapraszają do udziału w międzynarodowym, 3-etapowym konkursie na projekt graficzny logo. Zwycięzca otrzyma 14 000 zł nagrody.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-600-lecia-stosunkow-dyplomatycznych-pomiedzy-polska-a-turcja,19271,artykul.html

Sześćsetlecie nawiązania stosunków dyplomatycznych pomiędzy Polską a Turcją będzie świętowane podczas szeregu wydarzeń politycznych, kulturalnych i dyplomatycznych. Wybrane w konkursie logo ma towarzyszyć tym obchodom. Znak ma potwierdzać nie tylko bardzo dobre kontakty handlowe, polityczne, wzajemne przenikanie się kultur, ale również  trwałość dialogu, wzajemny szacunek i zrozumienie, a także umiejętność prowadzenia ze sobą dialogu między Polską i Turcją.

Projektanci, którzy chcą wziąć udział w konkursie, powinni wysyłać swoje portfolio do 29 lipca 2013 roku na adres: office(at)stgu.pl

Spośród nadesłanych zgłoszeń międzynarodowe jury wybierze 10 projektantów, którzy zostaną zaproszeni do kolejnego etapu konkursu i odpłatnie wykonają propozycję logotypu. Każdy z uczestników II etapu otrzyma wynagrodzenie 1000 zł brutto, a dla zwycięzcy przeznaczone jest 14 000 zł nagrody.

Portfolio i projekty oceniać będzie jury konkursowe w składzie:

  • Piotr Paszkowski – Dyrektor Gabinetu Politycznego Ministra SZ
  • Joanna Skoczek – Dyrektor Departamentu Dyplomacji Publicznej i Kulturalnej MSZ
  • İstem Circiroğlu, Radca Minister, Zastępca Szefa Misji, Ambasada Turcji w Polsce
  • Kasım Sonkaya, Attache of Culture and Promotion, Ambasada Turcji w Polsce
  • Esen Karol – projektantka graficzna, wykładowca Uniwersytetu Bilgi w Stambule, laureatka wielu nagród, uczestniczka wielu wystaw,
  • Geray Gencer – projektant graficzny, właściciel studia projektowego w Istambule, zdobywca licznych nagród, uczestnik wielu wystaw
  • dr Dawid Korzekwa – projektant graficzny, prezes STGU, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach,
  • prof. Lech Majewski – projektant graficzny, członek honorowy STGU, wykładowca Akademii Sztuk Pięknych
  • w Warszawie.


Zwycięskie logo poznamy najpóźniej 16 września 2013 roku.

Ten konkurs to już kolejne zaproszenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych RP do współpracy kierowane do designerów – jedną z poprzednich inicjatyw był konkurs na logo Partnerstwa Wschodniego, który wygrało studio Imagina.

Regulamin konkursu (PDF)

Źródło: STGU

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764