logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na logo dla Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego

   04.12.2014, przeczytano 2680 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Polski Związek Futbolu Amerykańskiego zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie logotypu PLFA. Do wygrania jest 4,5 tys zł, konkurs przeznaczony jest dla profesjonalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-logo-dla-polskiej-ligi-futbolu-amerykanskiego,23410,artykul.html

Celem konkursu na znaki graficzne Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego i poszczególnych klas rozgrywkowych (konkursowo Topligi i PLFA I, a docelowo także PLFA II, PLFA 8 i PLFA J) jest zaprojektowanie nowych oryginalnych znaków graficznych (logotypów), które będą przede wszystkim nawiązywać do charakteru futbolu amerykańskiego oraz zbioru spójnych, nowoczesnych standardów promujących, identyfikujących i wzmacniających markę.

Konkurs skierowany jest do profesjonalistów – projektantów, firm projektowych oraz studentów kierunków projektowych w Polsce i za granicą.

Prace konkursowe można nadsyłać do dnia 31 grudnia 2014 r. na adres konkurs(at)plfa.pl.

Jury Konkursu przyzna autorowi najlepszej pracy nagrodę w wysokości 4 500 PLN netto Jeżeli decyzją Jury Konkursu wybrane zostaną dwie lub więcej prace nagroda podlega podziałowi wedle liczby zwycięskich prac.

W skład Jury wchodzą następujące osoby:

  • Dawid Korzekwa ‐ prezes Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej.
  • Jędrzej Stęszewski ‐ prezes Stowarzyszenia Polski Związek Futbolu Amerykańskiego.
  • Tomasz Lerczak ‐ grafik Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego
  • Paweł Chwedczuk ‐ grafik Polskiej Ligi Futbolu Amerykańskiego


Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone 15 stycznia na stronie internetowej Organizatora. Więcej informacji, regulamin: http://plfa.pl/news/1539/

Źródło: PLFA

plfa.pl/news/1539

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764