logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat dla Polskie LNG

   28.09.2014, przeczytano 1731 razy
ilustracja

Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej oraz Polskie LNG SA zapraszają projektantów do udziału w otwartym, jednoetapowym konkursie promującym rozwój technologii gazu skroplonego (LNG). Swoje propozycje można wysyłać do 24 października 2014. Na laureatów konkursu czeka łączna pula nagród w wysokości 10 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-dla-polskie-lng,22731,artykul.html

Podstawę merytoryczną Konkursu stanowi portal internetowy www.lng.edu.pl. Uczestnicy Konkursu znajdą tam informacje o technologii skroplonego gazu ziemnego oraz spółce Polskie LNG odpowiadającej za budowę w Świnoujściu terminalu LNG, który umożliwi odbiór gazu ziemnego dostarczanego do Polski drogą morską praktycznie z dowolnego kierunku na świecie.

Na Konkurs można nadesłać dowolną ilość projektów, dozwolone jest stosowanie dodatkowych haseł i treści.

Na laureatów czekają nagrody w wysokości:

  • I miejsce – 5000 zł
  • II miejsce – 3000 zł
  • III miejsce – 2000 zł


Spośród nadesłanych prac jury wyróżni dodatkowo 9 projektów. Wszystkie nagrodzone i wyróżnione projekty zostaną umieszczone w kalendarzu  spółki Polskie LNG na 2015 rok.

Nadesłane prace oceni jury w składzie:

  • Prof. Lech Majewski - wykładowca ASP w Warszawie, członek honorowy STGU
  • Dr Dawid Korzekwa – wykładowca ASP w Katowicach, Prezes Zarządu STGU
  • Maciej Mazur – Dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polskie LNG S.A.
  • Łukasz Witkowski - Kierownik Biura Komunikacji Korporacyjnej Polskie LNG S.A.


Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 31 października 2014.

Propozycje plakatów w formacie PDF należy wysyłać w formie elektronicznej na adres: lng(at)stgu.pl.

Regulamin konkursu na plakat Polskie LNG SA (pdf)

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:


Polskie LNG S.A. jest spółką celową powołaną w 2007 roku do budowy terminalu LNG w Świnoujściu, czyli instalacji do odbioru i regazyfikacji skroplonego gazu ziemnego (ang. LNG – Liquefied Natural Gas) dostarczanego drogą morską praktycznie z dowolnego kierunku na świecie. Powstający w Świnoujściu terminal LNG jest pierwszym tego typu projektem infrastrukturalnym nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej, który ma na celu dywersyfikację źródeł dostaw gazu do kraju oraz poprawę bezpieczeństwa energetycznego całego regionu. Z tego względu inwestycja została uznana przez Rząd za strategiczną dla polskiej gospodarki.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764