logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs na plakat Wiosny Młodych

   11.01.2015, przeczytano 2030 razy
ilustracjastrzałka

Poznańskie Centrum Kultury „ZAMEK” zaparasza do udziału w konkursie na przygotowanie projektu graficznego plakatu promującego Wiosnę Młodych 2015. Konkurs jest otwarty dla pełnoletnich osób fizycznych (uczniowie szkół plastycznych, studenci, młodzi niezależni artyści graficy).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-na-plakat-wiosny-mlodych,23626,artykul.html

Zadaniem konkursowym jest przygotowanie projektu graficznego plakatu w formacie B2 (480 mm x 680mm) promującego Wiosnę Młodych. Nagrodzony projekt wykorzystany będzie w akcji promującej Wiosnę Młodych (citylighty, katalogi, ulotki, czołówka itp.), a zwycięzca otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł brutto.

Organizatorzy czekają na projekty konkursowe do końca stycznia 2015. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 6.02.2015 r. Wyboru projektu dokonuje jury w składzie:  Małgorzata Michałowska, Magdalena Bernaciak, Bogdan Żyłkowski, Sebastian Krzywak.

Źródło: Centrum Kultury „ZAMEK”

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764