logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Identyfikacja dla kaliskiego teatru

   18.09.2014, przeczytano 3249 razy
ilustracjastrzałka
Spektakl Versus fot. Michał Ramus

Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu ogłasza otwarty trzyetapowy konkurs na logo i identyfikację wizualną Teatru oraz Kaliskich Spotkań Teatralnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-identyfikacja-dla-kaliskiego-teatru,22632,artykul.html

Do nadsyłania portfolio zapraszamy profesjonalistów - osoby fizyczne, spółki cywilne i osoby prawne, zajmujące się projektowaniem graficznym, a także studentów kierunków projektowych.

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie JPG. które zawiera minimum 1 projekt identyfikacji wizualnej instytucji publicznych, kulturalnych lub o zbliżonej tematyce.

Spośród nadesłanych portfolio Komisja Konkursowa, składająca się z 5 przedstawicieli Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, wybierze maksymalnie 3 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do płatnego wykonania minimum 2 koncepcji identyfikacji. Każdy finalista otrzyma 1000 zł, zwycięzca 15 000 zł.

Termin nadsyłania portfolio: 23 września 2014 r., do godziny 23:59.
Ogłoszenie wyników I etapu: do 28 września 2014.

Źródło: STGU, Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu

teatr.kalisz.pl/?page=przetargi&id=132

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764