logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Identyfikacja dla kaliskiego teatru

   18.09.2014, przeczytano 3247 razy
ilustracjastrzałka
Spektakl Versus fot. Michał Ramus

Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu ogłasza otwarty trzyetapowy konkurs na logo i identyfikację wizualną Teatru oraz Kaliskich Spotkań Teatralnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-identyfikacja-dla-kaliskiego-teatru,22632,artykul.html

Do nadsyłania portfolio zapraszamy profesjonalistów - osoby fizyczne, spółki cywilne i osoby prawne, zajmujące się projektowaniem graficznym, a także studentów kierunków projektowych.

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie JPG. które zawiera minimum 1 projekt identyfikacji wizualnej instytucji publicznych, kulturalnych lub o zbliżonej tematyce.

Spośród nadesłanych portfolio Komisja Konkursowa, składająca się z 5 przedstawicieli Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, wybierze maksymalnie 3 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do płatnego wykonania minimum 2 koncepcji identyfikacji. Każdy finalista otrzyma 1000 zł, zwycięzca 15 000 zł.

Termin nadsyłania portfolio: 23 września 2014 r., do godziny 23:59.
Ogłoszenie wyników I etapu: do 28 września 2014.

Źródło: STGU, Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu

teatr.kalisz.pl/?page=przetargi&id=132

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2023: Grand Prix i dwa wyróżnienia dla ING
Podczas tegorocznej edycji YouTube Works Awards „Miasto ING” w Roblox zwyciężyło w kategorii Ingenious Insight oraz Action Driver. Bank zdobył również główne wyróżnienie konkursu – Grand Prix. Jury konkursu doceniło ING za najlepiej zaadresowany insight oraz doskonały przykład innowacyjnego marketingu i wykorzystania mediów...
Sony World Photography Awards 2024: Wyniki konkurs otwartego
World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców kategorii i zdobywców wyróżnień w konkursie otwartym Sony World Photography Awards 2024, w którym nagradzane były najlepsze pojedyncze zdjęcia z całego świata zrobione w 2023 r.
Kampania Fundacji Avalon: konkurs dla dziennikarzy rozstrzygnięty
Fundacja Avalon z przyjemnością ogłasza wyniki konkursu dziennikarskiego zorganizowanego w ramach jej ostatniej kampanii społecznej „Teraz mnie widzisz”. Laureatami zostali Dominika Kopańska (Niepelnosprawni.pl), Jakub Jamrozek (PR Czwórka) i Magdalena Stefańska (TVP Info).
Znamy zwycięzców Youtube Works Awards 2023
Tym razem po Grand Prix sięgnął ING Bank Śląski z kampanią „Złap hakera”. W poszczególnych kategoriach triumfowały także projekty marek Decathlon, Epaka.pl, Health Labs Care oraz YES.
Festiwal Kreatywności Golden Drum świętuje 30 urodziny
Od ponad trzech dekad festiwal zaprasza firmy z branży komunikacji kreatywnej, reklamy i pokrewnych dziedzin do udziału w konkursie, w którym prezentowane i nagradzane są wybitne osiągnięcia. Podczas tegorocznej edycji wydarzenia zaplanowanego na 9-10 października, w Grand Hotel Bernardin w Portorož na Słowenii przedstawiciele branży kreatywnej ponownie spotkają się, aby wyłonić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764