logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Czas na fotoedukację: Uczennica z Bielska-Białej laureatką ogólnopolskiego konkursu fotograficznego

  PR 19.02.2015, przeczytano 1039 razy
ilustracjastrzałka

W województwie śląskim nie brakuje fotograficznych talentów. Sandra Stojańska z Zespołu Szkół Plastycznych w Bielsku-Białej zajęła pierwsze miejsce w kategorii indywidualnej Lekcji nr 4 ogólnopolskiego programu „Akcja (foto)edukacja”. Nagroda, lustrzanka cyfrowa firmy Nikon, pozwoli na dalsze rozwijanie umiejętności młodej artystki, która ma również szansę na stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/czas-na-fotoedukacje%3A-uczennica-z-bielska-bialej-laureatka-ogolnopolskiego-konkursu-fotograficznego,23991,artykul.html

„Akcja (foto)edukacja” to już III edycja edukacyjnego programu Nikon Polska przygotowanego z myślą o młodzieży szkolnej, aby umożliwić lepszy dostęp do wiedzy fotograficznej i profesjonalnego sprzętu podczas warsztatów. Na projekt składają się atrakcyjne, multimedialne lekcje, każda przygotowywana pod okiem pedagoga i specjalistów w obszarze fotografii. Zgłoszenia do akcji przyjmowane są w dwóch kategoriach: indywidualnej oraz grupowej, przeznaczonej dla szkół lub kół fotograficznych przy domach kultury. Na uczestników czekają atrakcyjne nagrody. Laureaci poszczególnych etapów w kategorii indywidualnej otrzymają aparaty fotograficzne, a zwycięzca całej III edycji – stypendium naukowe w wysokości 10 000 zł. Dla uczniów, których zdjęcia zostaną najwyżej ocenione w kategorii grupowej, Nikon Polska zorganizuje warsztaty fotograficzne. Na koniec tegorocznej edycji najlepsza szkoła lub dom kultury zostaną wyposażone w profesjonalny sprzęt na potrzeby swojej pracowni fotograficznej.

W kategorii indywidualnej w ramach Lekcji nr 4 Jury postanowiło nagrodzić Sandrę Stojańską z Zespołu Szkół Plastycznych w Bielsku-Białej. – W ramach konkursu nadsyłanych jest coraz więcej dojrzałych zestawów, nierzadko opartych na oryginalnych pomysłach odbiegających od czystych technikaliów i poprawności mierzonej konserwatywnymi zasadami. Prace Sandry przygotowane na zasadzie kolażu, łączące stare pamiątkowe zdjęcia z jeszcze starszymi rodzinnymi fotografiami, podkreślające coraz rzadziej występującą dziś fizyczność, wywołują nastrój nostalgii i podkreślają siłę więzi rodzinnych. Do tego każdy obraz prezentuje się znakomicie również z osobna  – orzekło Jury.

Do laureatki trafi aparat fotograficzny marki Nikon. Ma ona również szansę na zdobycie nagrody głównej Akcji (foto)edukacji, stypendium naukowego o wartości 10 000 zł. 

Przypominamy, że od stycznia 2015 r. w konkursie może brać również udział młodzież ponadgimnazjalna działająca w ramach kół artystycznych i fotograficznych przy domach kultury w całej Polsce.

Na stronie programu dostępna jest już również Lekcja nr 5 pt. „Kampania reklamowa z punktu widzenia fotografa”, która zdradza tajniki pracy przy fotografii produktowej. Zdjęcia konkursowe do Lekcji nr 5 można zgłaszać do 28 lutego br. na adres: konkurs@akcja-fotoedukacja.pl.

„Akcja (foto)edukacja” trwa cały rok szkolny. Finał III edycji planowany jest na 26 czerwca 2015 r. 

Więcej informacji na temat projektu Akcja (foto)edukacja” można znaleźć na stronie: www.szerokikadr.pl/lekcje 

Źródło: Nikon Polska

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764