logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs fotograficzny CGAP 2015 przyjmuje zgłoszenia

  PR 24.06.2015, przeczytano 1096 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z obchodami dziesięciolecia pełnych sukcesu działań mających na celu promowanie najlepszych fotografii autorstwa zawodowców i amatorów z całego świata, kolejna edycja Konkursu fotograficznego organizacji przyjmuje zgłoszenia na rok 2015.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-fotograficzny-cgap-2015-przyjmuje-zgloszenia,25227,artykul.html

W ciągu minionej dekady Konkurs fotograficzny CGAP przyczynił się do udokumentowania niesamowitych sposobów, w jakie dostęp do formalnych usług finansowych może wpłynąć na poprawienie losu najbiedniejszych. W tym okresie doszło do wielu zmian i przemian, na przykład pojawiły się innowacyjne platformy takie, jak cyfrowe usługi finansowe, które są zarówno źródłem wyzwań, jak i nadziei dla ponad 2 miliardów osób na świecie nieposiadających rachunków bankowych.

W celu skupienia uwagi na zmieniającej się przestrzeni integracji finansowej tegoroczna edycja konkursu obejmuje cztery motywy przewodnie: cyfrowe usługi finansowe, wykorzystanie usług finansowych przez kobiety, mikrofinanse dla małych przedsiębiorstw oraz rolnicy małoobszarowi wraz z rodzinami. Nadsyłane zgłoszenia mogą przedstawiać szereg produktów, instytucji i podejść w ramach wyznaczonych motywów oraz dotykać szerokiego zakresu problemów społecznych, gospodarczych, rozwojowych i technologicznych. Mile widziane są zgłoszenia z wszystkich regionów, zarówno z obszarów wiejskich, jak i miejskich.

Wśród zwycięzców poprzednich edycji znalazły się oszałamiające i kreatywne obrazy, które trafiły do najbardziej znanych globalnych środków przekazu. Magazyn The Guardian stwierdził, że edycja konkursu w roku 2014, do której wpłynęło 5 000 zgłoszeń z 95 krajów "podnosi świadomość na temat wagi rosnącego dostępu do usług finansowych". Natomiast publikacja Business Insider skomentowała, że konkurs przedstawia "budujące obrazy przedsiębiorców z krajów rozwijających się".

Zwycięzcy konkursu w roku 2015 otrzymają szereg nagród, włączywszy nagrody za pierwsze, drugie i trzecie miejsce, a także wyróżnienia regionalne oraz nagrodę publiczności przyznaną w drodze głosowania. Głosy oddawać będzie można od 10 do 17 września.

Pomóż pokazać światu przez fotografię "twarz" integracji finansowej i tego, w jaki sposób zwiększony dostęp do usług finansowych może poprawić los najbiedniejszych. Prześlij zdjęcia (https://photocontest.cgap.org/cgap) i udostępnij ogłoszenie 

(https://twitter.com/intent/tweet?text=The+2015+%23CGAPPhotoContest+is+open+for+entries%21+Enter+your+photos+for+the+chance+to+win+today%3A+https%3A%2F%2Fgoo.gl%2F4B6Fqm&source=clicktotweet&related= ) wśród swoich kontaktów.

Źródło: CGAP, Centrum Prasowe PAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764