logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs Komputronika na półmetku

  PR 28.05.2015, przeczytano 1186 razy
ilustracjastrzałka

4 maja wystartował konkurs Komputronika, organizowany we współpracy z firmami Dell i Samsung. Został jeszcze miesiąc, by powalczyć o nagrodę główną, samochód Skoda Rapid Spaceback. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs-komputronika-na-polmetku-,25002,artykul.html

Konkurs potrwa do 28 czerwca. By wziąć w nim udział wystarczy kupić w Komputronik dowolny laptop DELL lub smartphone czy tablet z oferty Samsung, a następnie na stronie konkursowej zarejestrować paragon lub fakturę za dokonany zakup oraz podać swoje dane teleadresowe. Po dopełnieniu tych formalności należy przejść do zadania kreatywnego czyli stworzenia hasła promocyjnego dla sieci Komputronik. 

Jury, w którego skład wejdą przedstawiciele Komputronika, Samsunga, Della oraz agencji odpowiadającej za przygotowanie konkursu, wyłonią zwycięzcę, który podczas specjalnego eventu w warszawskim salonie Megastore odbierze nagrodę główną czyli samochód Skoda Rapid Spaceback.

Do wygrania pozostało jeszcze wiele atrakcyjnych nagród tygodnia, takich jak laptopy DELL Inspiron, smartfony Samsung Galaxy S6 czy Samsung Galaxy Note Edge. 

Szczegóły konkursu oraz regulamin można znaleźć na stronie konkursowej: Dajhaslo.pl oraz na profilu Komputronik na Facebook’u.

Źródło: Komputronik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764