logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Konkurs: Identyfikacja dla kaliskiego teatru

   18.09.2014, przeczytano 3251 razy
ilustracjastrzałka
Spektakl Versus fot. Michał Ramus

Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu ogłasza otwarty trzyetapowy konkurs na logo i identyfikację wizualną Teatru oraz Kaliskich Spotkań Teatralnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/konkurs%3A-identyfikacja-dla-kaliskiego-teatru,22632,artykul.html

Do nadsyłania portfolio zapraszamy profesjonalistów - osoby fizyczne, spółki cywilne i osoby prawne, zajmujące się projektowaniem graficznym, a także studentów kierunków projektowych.

Warunkiem udziału w konkursie jest przesłanie portfolio w formacie JPG. które zawiera minimum 1 projekt identyfikacji wizualnej instytucji publicznych, kulturalnych lub o zbliżonej tematyce.

Spośród nadesłanych portfolio Komisja Konkursowa, składająca się z 5 przedstawicieli Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu, wybierze maksymalnie 3 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do płatnego wykonania minimum 2 koncepcji identyfikacji. Każdy finalista otrzyma 1000 zł, zwycięzca 15 000 zł.

Termin nadsyłania portfolio: 23 września 2014 r., do godziny 23:59.
Ogłoszenie wyników I etapu: do 28 września 2014.

Źródło: STGU, Teatr im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu

teatr.kalisz.pl/?page=przetargi&id=132

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764