logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wrześniowy konkurs Kolekcji Ten by Fotolia

  PR 12.09.2014, przeczytano 1710 razy
ilustracjastrzałka

Bank zdjęć Fotolia ogłasza czwarty międzynarodowy konkurs zainspirowany wrześniowym projektem Kolekcji TEN. Fotografowie i graficy mogą zmierzyć się z twórcami czwartej pracy TEN by Fotolia „Energy of Life” – Mikelem Muruzabalem i Christophem Huetem. Konkurs trwa do 30 września.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wrzesniowy-konkurs-kolekcji-ten-by-fotolia,22603,artykul.html

Dziś wystartował wrześniowy kreatywny konkurs Kolekcji TEN by Fotolia. W trzecim sezonie Kampanii, serwis Fotolia do konkursu zaprasza grafików oraz fotografów z całego świata, bez względu na to czy są amatorami, czy też zajmują się profesjonalnie grafiką lub fotografią. Chętni będą musieli zmierzyć się z tematem „Individuality in the Future” oraz oryginalnym projektem, czyli wrześniową pracą „Energy of Life” autorstwa hiszpańskiego fotografa Mikela Muruzabala oraz francuskiego artysty cyfrowego Christophe’a Hueta. Konkurs, trwający do 30 września, jest dostępny w specjalnej aplikacji na profilu TEN na Facebooku oraz jest podzielony na dwie kategorie – fotograficzną oraz graficzną.

Konkurs Fotograficzny

Zrób zdjęcie wykorzystując techniki fotografa Mikela Muruzabala, którego tematem przewodnim będzie „Individuality in the Future”. W pracy zainspiruj się poradami Mikela, dostępnymi w wideo making-of. Uwaga: obraz musi być w formacie .JPEG (rozdzielczość 2000 x 1414 px), a fotomontaże nie będą przyjmowane.

Nagrody:

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com

Konkurs Graficzny

Podejmij wyzwanie Christophe’a Hueta i stwórz plik .PSD (rozdzielczość 2000 x 1414 px) również oparty na temacie „Individuality in the Future”. Graficzne wskazówki Christophe’a znajdziesz w wideo making-of.

Nagrody:

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)

Konkurs trwa od 12 do 30 września. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z artystów oryginalnych prac TEN, członków zespołów Fotolia oraz Wisibility. Wyniki zostaną ogłoszone 10 października 2014 r.

Więcej informacji o konkursie można znaleźć na Facebooku oraz stronie www.tenbyfotolia.com

Źródło: Fotolia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764