logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Wyniki wrześniowego konkursu Ten by Fotolia 3

  PR 10.10.2014, przeczytano 1528 razy
ilustracjastrzałka
Ronaldo Unruh

Znamy zwycięzców wrześniowego konkursu TEN by Fotolia, zainspirowanego tematem „Indywidualność w przyszłości”. Laureatami zostali Henrique de Castro Rozada z Brazylii w kategorii fotograficznej oraz Ronaldo Unruh z Paragwaju w kategorii graficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/wyniki-wrzesniowego-konkursu-ten-by-fotolia-3,22886,artykul.html

Bank zdjęć Fotolia, organizator konkursu, opartego o 3. już sezon Kolekcji TEN by Fotolia ogłasza zwycięzców wrześniowego pojedynku. Przed grafikami biorącymi udział w wydarzeniu zostało postawione zadanie stworzenia pliku .PSD w oparciu o temat "Indywidualność w przyszłości" i kreację Christophe’a Hueta

Fotografów natomiast poproszono o podjęcie wyzwania Mikela Muruzabala i zrobienia zdjęcia bazującego na technikach fotografa, współautora wrześniowej pracy „Energy of Life”. 

Jury po raz kolejny było pod dużym wrażeniem zgłoszonych prac, które cechują się dużą oryginalnością i podkreślają talent twórczy społeczności TEN na całym świecie.

Gratulujemy zwycięstwa Henrique de Castro Rozada w kategorii fotograficznej oraz Ronaldo Unruh w kategorii graficznej!

Ronaldo Unruh wygrywa te wspaniałe nagrody ufundowane przez naszych partnerów, w tym: 

- 1 x tablet Wacom Intuos Pro M

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 x drukarka Roland VersaStudio BN-20

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości 300$

- 1 x roczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie)


Henrique de Castro Rozada zdobywa ten rewelacyjny zestaw nagród: 

- 1 x 3-miesięczna subskrypcja Adobe Creative Cloud

- 1 reflektor Westcott 43 "Octogonal Apollo Orb

- 1 voucher Exaprint o wartości 200 €

- 300 kredytów Fotolia do wykorzystania na Fotolia.com<>

Dziękujemy wszystkim, którzy zgłosili do konkursu swoje prace i zdjęcia. Bardzo doceniamy wysiłek i wyobraźnię, które są widoczne w każdym projekcie. Kolejny projekt Kolekcji TEN dostępny będzie 10 listopada, a kreatywny konkurs oparty na nim startuje już 12 listopada.

Więcej informacji o kampanii oraz konkursie można znaleźć na Facebooku, Twitterze oraz stronie www.tenbyfotolia.com

Źródło: Fotolia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764