logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Złote Spinacze 2014: Kompletna lista zwycięzców

   11.12.2014, przeczytano 3202 razy
ilustracjastrzałka

Uzupełniając notki prasowe dotyczące nagród uzyskanych przez poszczególne agencje, przedstawiamy kompletne zestawienie zwycięzców 12. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zlote-spinacze-2014%3A-kompletna-lista-zwyciezcow,23479,artykul.html

Jury wybrało projekty, które otrzymały statuetki w 25 kategoriach konkursowych Złotych Spinaczy 2014.

Lista zwycięskich projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNE


PR korporacyjny

Polski Terminal Gazowy – od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. – Hill+Knowlton Strategies i Polskie LNG

PR produktu

Prince Polo – w 100% polskie, kultowe na Islandii – Mondelez Polska oraz Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants

Public Affairs i Lobbying

Stop faworyzowaniu chińskich kolektorów NFOŚiGW! – Kobold Public Relations

Kampania Społeczna

ZOBACZ CUKRZYCĘ – REDEFINICJA CUKRZYCY. – Havas PR Warsaw

Komunikacja wewnętrzna

„Zarażamy ciekawością”- kampania wewnętrzna Orange Polska – Orange Polska i Havas PR Warsaw

Event komercyjny

Decyzją Jury statuetka w tej kategorii nie została przyznana.

 

Event społeczny

Debata Europa Cafe – Citybell Consulting

Launch nowego produktu, usługi lub firmy

Kampania „Zarobki bez tabu” – On Board PR i Think Kong wraz z serwisem Pracuj.pl

Corporate Social Responsibility (CSR)

Tesco dla Szkół – “Talent do niemarnowania” – Tesco Polska, Garden of Words
 

PR miejsca, miasta lub regionu

Jury przyznało dwie statuetki ex aequo
Zaangażujmy Śląsk – Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice
 #onedayinwro – robimy InstaMovie! – Publicon

Social media

MasterCard ćwierka dla WOŚP – Headlines Porter Novelli

Bussiness-to-Bussiness PR

„Podziel się tym, co masz najlepszego” Wprowadzenie na rynek platformy charytatywni.allegro.pl – Biuro Podróży Reklamy

PR finansowy i relacje inwestorskie

Kampania komunikacyjna wspierająca IPO LiveChat Software –InnerValue

Media Relations

belVita – stworzona na śniadanie! – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants i Mondelez Polska


KATEGORIE SEKTOROWE


Technologia, IT, telekomunikacja

Mistrzowie Kodowania - Havas PR Warsaw i Samsung Electronics Polska

Finanse

MasterCard ćwierka dla WOŚP - Headlines Porter Novelli

Uroda i zdrowie – usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne

Ciśnienie na życie - Polpharma

Sektor spożywczy

"Z Kujawskim pomagamy pszczołom" -  ZT Kruszwica S.A.

Media i styl życia

"Oglądam, czuję, myślę" - młodzi w kinie – Go Culture

Kultura

Audioriver 2013 - Agencja Allegro; (Klient: Fundacja Jest Akcja!)

Sport, turystyka, rekreacja

Apetyt na region. Podkarpackie smaki. - Citybell Consulting

Przemysł, motoryzacja, transport, logistyka

Polski Terminal Gazowy - od wątpliwości i podejrzliwości do zaufania i współpracy, historia pisana dialogiem. - Hill+Knowlton Strategies i Polskie LNG

NGO i Sektor Publiczny

Dick Dobrowolski, czyli "how to spin, how to win" – Publicon

 

KATEGORIE SPECJALNE


Kreatywność

"Zrobimy Cię na Biało" - ATLAS i Telma Agency Communications

Efektywność

Zaangażujmy Śląsk - Imago PR na rzecz Urzędu Miasta Katowice

Źródło: ZFPR

zlotespinacze.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Myślę, że to lista idealna :)

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764