logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znamy zwycięzców czwartej edycji Gdynia City Transformers

  PR 15.04.2015, przeczytano 861 razy
ilustracjastrzałka

Zadaniem tegorocznej edycji konkursu był projekt Punktu ładowania telefonów - Miejska Wtyczka, który jeszcze w tym roku stanie na terenie Gdynia InfoBox.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znamy-zwyciezcow-czwartej-edycji-gdynia-city-transformers,24555,artykul.html

IV edycja Gdynia City Transformers miała charakter konkursu zamkniętego skierowanego do studentów Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Tematem był projekt Miejskiej Wtyczki, czyli punktu ładowania telefonów i innych urządzeń mobilnych. Jury, pod przewodnictwem Wiceprezydent Miasta Gdyni Katarzyny Gruszeckiej-Spychały, przyznało nagrodę w wysokości  5000 zł pani Joannie Jarza z Pracowni Projektowania Produktu Autorskiego Wydziału Architektury i Wzornictwa kierowanej przez prof. Jarosława Szymańskiego i mgr Jacka Rynia.

Założeniem konkursu było stworzenie punktu ładowania, który będzie stanowił ogólnodostępny obiekt w przestrzeni miasta, pozwalający na bezpieczne naładowanie telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego o dowolnej porze. MIEJSKA WTYCZKA ma być nowoczesnym, bezpłatnym punktem poboru energii z możliwie jak największą ilością podłączeń różnego typu ładowarek oraz wejściem USB. Projektanci biorący udział w konkursie musieli wziąć pod uwagę specyfikę miejsca oraz użytkowników o różnym stopniu sprawności psychofizycznej. Dodatkowo należało uwzględnić możliwość użytkowania ładowarki przez turystów zagranicznych, którzy nie posługują się językiem polskim.

Jury uznało, iż projekt Joanny Jarza przedstawia rozwiązanie, które najlepiej wpisuje się w przestrzeń InfoBoxu, wykorzystując istniejące elementy małej architektury jakim są ławki wokół trawnika. Dodatkowo forma i konstrukcja projektu pozwala na powielenie go w innych gdyńskich lokalizacjach.  

Gdynia City Tranformers to inicjatywa Centrum Designu Gdynia mająca na celu podniesienie jakości przestrzeni publicznej w mieście, a także promowanie utalentowanych twórców i innowacyjnych rozwiązań dedykowanych przestrzeni miejskiej. Zwycięski projekt zostanie wdrożony jeszcze w tym roku. 

Źródło: Centrum Designu Gdynia

www.centrumdesignu.gdynia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764