logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krakowskie Dni Druku 2015 pod patronatem Signs.pl

   20.04.2015, przeczytano 1628 razy
ilustracjastrzałka

Od 10 lat spotykamy się w Krakowie na Warsztatach dla profesjonalistów w druku. Czujemy się niezwykle dumni z faktu, że kilkuset drukarzy z całej Polski odwiedziło przez te lata kolejne edycje naszych Warsztatów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krakowskie-dni-druku-2015-pod-patronatem-signs.pl,24590,artykul.html

W tym roku po raz kolejny będziemy inspirować, szkolić, prezentować najnowsze rozwiązania dla sitodruku, druku wielkoformatowego i wielu innych technik związanych z poligrafią i przemysłem.

Prelegenci z całego świata: Włochy, Wielka Brytania, Holandia, Niemcy, Belgia… Dwa dni prezentacji, seminariów i warsztatów. Urządzenia producentów: Mimaki, Flexa, Poli Tape, Romanik….

Chcemy zaprezentować nowości, innowacje i tendencje w nowoczesnym druku, a także zaprosić na praktyczną część warsztatów. Chcemy by Państwo sami dotknęli, spróbowali, a być może i pokazali nam jak rozwiązujecie kwestie technologiczne, czego Wam brakuje w codziennej pracy.

Dodatkowe informacje:

Data i miejsce:
11-12 maj 2015
Witkowa Chata
Centrum Hotelowo – Konferencyjne Witek, Kraków
ul. Handlowców 14, 32-085 Modlniczka

Patronatem medialnym w tym roku nasze spotkanie objęli: OOH Magazine, T&P, Visual Communication, Signs.pl.


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: sicosico



sicosico o sobie:

SICO Polska została utworzona w 2000 roku jako firma „córka’’ belgijskiej spółki Sico Screen Inks NV, producenta farb sitodrukowych.
Od 05.2012 roku udziały w SICO Polska są w 100 % objęte przez kapitał polski.
Od 2004 roku SICO Polska konsekwentnie zdobywa rynek cyfrowy w Polsce oferując coraz większą gamę mediów, atramentów i urządzeń wykorzystywanych przez drukarnie cyfrowe. Nie bez znaczenia jest wysoka jakość oferowanych przez SICO Polska usług serwisowych w zakresie cyfrowych ploterów drukujących LFP.
Przez te minione lata setki drukarń cyfrowych i zakładów sitodrukowych przekonało się o wysokiej jakości oferowanych przez SICO Polska produktów. Wszyscy klienci doceniają w SICO Polska indywidualne podejście do klienta.

SICO Polska podążając za nowymi trendami pojawiającymi się w komunikacji wizualnej, poligrafii i reklamie systematycznie poszerza gamę oferowanych produktów, w tym wysokiej jakości mediów i atramentów do druku solventowego i sublimacji oraz maszyn Mimaki i kalandrów MontiAntonio.

SICO Polska zorientowana jest przede wszystkim na potrzeby klienta i jego obsługę na terenie całego kraju. Aby temu sprostać Sico posiada biura sprzedaży w Warszawie (centrala), Bydgoszczy, Gdańsku, Krakowie i Łodzi, a także sieć dystrybutorów na terenie całej Polski.

Firma SICO Polska została wyróżniona godłem Gazeli Biznesu przyznawanym przez redakcję Pulsu Biznesu dla najbardziej dynamicznych firm w polskiej gospodarce, jest również członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764