18 sierpnia wystartowała najnowsza kampania mBanku, stworzona przez GREY group. Jej celem jest zakomunikowanie kredytu gotówkowego z gwarancją oprocentowania niższego niż najniższe.
Kampania jest emitowana w kanałach TV, kinie, OOH oraz Internecie. Jej głównym elementem są dwa spoty „Motocykl” i „Wesele”, których bohaterowie spełniają swoje marzenia z dzieciństwa.
Główna idea kampanii opiera się na stwierdzeniu, że każdy z nas ma pęd do marzeń, który z upływem lat mógł odrobinę zmaleć. Wiele z tych marzeń nigdy nie zostanie zrealizowanych. Dzięki kredytowi gotówkowemu w mBanku, który posiada oprocentowanie najniższe z najniższych, wiele z tych marzeń może zostać spełnionych.
Reżyserem spotów jest Árni Ásgeirsson. Za kreację odpowiada GREY group. Domem produkcyjnym był Grafitti Films. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Mindshare.
Pierwszy ze spotów mBanku dostępny jest na kanale YouTube GREY group:
www.youtube.com/GreyGroupPoland
Źródło: GREY group