logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Krispol także w kampanii radiowej

  PR 28.08.2014, przeczytano 905 razy
ilustracjastrzałka

Krispol, producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza trwającą od połowy lipca kampanię reklamową o spoty radiowe na antenie RMF FM.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/krispol-takze-w-kampanii-radiowej,22462,artykul.html

- Współpraca z radiem RMF FM to kolejny element kampanii prowadzonej pod hasłem ,,KRISPOL – bramy, okna, rolety do Twojego domu”. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku firmy jako producenta kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, manager ds. Public Relations.  – Wybraliśmy stację RMF FM, bo od lat zajmuje ona pozycję lidera rynku radiowego w Polsce, zapewniając skuteczne dotarcie do milionów słuchaczy.  

Kampania na antenie RMF FM obejmie ponad 400 emisji spotu sponsorskiego firmy Krispol, nadawanych między innymi przy zapowiedziach Faktów Sportowych.  


Równolegle prowadzona jest kampania telewizyjna. Spoty sponsorskie Krispolu są widoczne na antenie Canal+ Sport, w TVN (Dzień Dobry Wakacje) oraz na wielu kanałach tematycznych.

Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup, na co dzień współpracująca z Krispolem. Czas reklamowy kupił Media Concept.

Źródło: Krispol

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764