Ta przeglądarka nie obsługuje
JavaScript
co ogranicza niektóre funkcje serwisu!
Jak włączyć JavaScript?
Prywatność i cookies
KURIER
Kurier
»
Wiedza
»
Galeria
»
Forum
»
› Strefa Dostawców
Giełda
»
› Zamówienia publiczne
› Dodaj ofertę
Zasobnik
»
› Katalog WWW
› Katalog: Dodaj URL
› Kliparty wektorowe
› Fotografie royalty free
› Kurs HTML i CSS
Książki
»
Dla Webmastra
Dla Dostawcy
więcej...
... więcej działów i serwisów
logowanie
Login lub e-mail:
Hasło:
Zapomniałem hasło
Nowe konto
Pomoc: Konto użytkownika
Kurier i artykuły
cały serwis
Polska reklama i poligrafia
KURIER
Kurier: opcje
Kurier
Z rynku
Konkursy
Świat mediów
Świat poligrafii
Personalia
Nowości wydawnicze
Prawo i gospodarka
Wideo
OPCJE:
Pokaż fotorelacje
Pokaż badania rynkowe
Pokaż prognozy rynkowe
Pokaż infografiki
Raporty tematyczne Signs.pl
Cykle artykułów
Informacje o nowościach przez e-mail
Opublikuj własną notkę prasową
RSS: Śledź nowości rynkowe
Czy Google czeka podział? Historyczny proces w decydującej fazie
Prawie rok temu amerykański sędzia federalny Amit Mehta uznał, że Google naruszyła prawo antymonopolowe, cementując swoją dominującą pozycję na rynku wyszukiwarek internetowych. Przed sądem w stolicy USA ruszył właśnie kolejny etap postępowania, w którym prawnicy Departamentu...
Kurier: wiadomości z branży
Prenumerata e-mail
Publikuj
Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Aplikacja TVN24+ na telewizorach Samsung Smart TV
Aplikacja TVN24+, która dopełnia newsową ofertę TVN i TVN24 oraz jest rozszerzeniem portalu tvn24.pl, od 24 kwietnia br. jest dostępna dla telewizorów Samsung Smart TV produkowanych od 2018 roku jak i nowszych. Tym samym widzowie śledzący najnowsze newsy z kraju i ze świata mają już możliwość poznania nowych formatów, pogłębionych materiałów,...
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Płace w 1. kwartale 2025: gdzie rośnie, gdzie spada?
W pierwszych trzech miesiącach roku najwyższe wynagrodzenia oferowano w kategoriach IT, jak Analiza danych, programowanie Fullstack i Backend czy DevOps, jak wynika z danych No Fluff Jobs. We wszystkich tych specjalizacjach widełki wynagrodzeń na kontrakcie B2B przekraczają 20 tys. zł. Wśród analizowanych branż istotne zmiany widełek wynagrodzeń w stosunku do końca 2024 r....
Patronat Signs.pl: Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Rada Przedsiębiorców za podpisaniem ustawy o składce zdrowotnej
Z apelem o podpisanie ustawy o składce zdrowotnej płaconej przez osoby wykonujące pozarolniczą działalność gospodarczą wystąpiła do prezydenta Andrzeja Dudy Organizacja Pracodawców Rada Przedsiębiorców. W specjalnym liście skierowanym do głowy państwa prezes Rady Przedsiębiorców – Adam Abramowicz podkreślił, że choć ustawa ta nie usuwa wszystkich szkód...
Portfolio: Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Portfolio: Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
The Floor w maju na antenie TVN
The Floor” to teleturniej, w którym o główną wygraną rywalizuje aż stu uczestników. Program poprowadzi Mikołaj Roznerski. Emisja zaplanowana jest na wtorki, środy i czwartki o 20:55. Pierwszy odcinek będzie można obejrzeć już 20 maja.
Żabka promuje przejazdy FREENOW
Żabka stawia na rozwój ekosystemu usług dostępnych w swojej aplikacji i rusza z kampanią promującą możliwość zamawiania przejazdów FREENOW bezpośrednio z jej poziomu. Aktywność obejmuje działania digitalowe, w tym spot wideo i wykorzystanie autorskiego narzędzia Żabka Ads. Kampanii towarzyszy akcja promocyjna z nagrodami dla użytkowników – hot dog za 1 żappsa za przejazd...
Creo wzmacnia kompetencje influencer marketingowe PHD i Media Direction OMD
W odpowiedzi na rosnące oczekiwania dotyczące efektywności, mierzalności i spójności kampanii z udziałem influencerów, Omnicom Media Group (OMG) konsoliduje swoje globalne kompetencje w tym obszarze pod marką Creo. Na rynku polskim jednostka będzie działać w ramach struktur PHD oraz Media Direction OMD, dostarczając zaawansowane, oparte na danych rozwiązania,...
Platige Image ze spółką dedykowaną produkcji filmów i seriali
Platige Image, wielokrotnie nagradzane studio animacji i efektów wizualnych, zwiększa swoją aktywność produkcyjną. Znane z wysokiej jakości postprodukcji oraz VFX przy takich tytułach jak Wiedźmin, Melancholia czy Wonder Woman, ogłasza powstanie Platige Film Project — nowo utworzonego studia w ramach Grupy Platige,...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP
Zgodnie z procedowaną ustawą Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców stanie się Rzecznikiem Praw Przedsiębiorców i zyska nowe uprawnienia. Wśród nich najważniejsze to możliwość reprezentowania wszystkich przedsiębiorstw, niezależnie od ich wielkości, i rolników, a także inicjatywa ustawodawcza. Ustawą w kolejnych...
Super Express z formatem wideo Karoliny Pajączkowskiej
„Super Express” (Grupa ZPR Media) rozpoczyna emisję nowego cyklu wideo prezentującego armię od środka. Program prowadzi dziennikarka Karolina Pajączkowska.
Rząd będzie promował polskie firmy?
Premier Donald Tusk podczas otwarcia wiosennej odsłony Europejskiego Forum Nowych Idei zapowiedział nową politykę gospodarczą, opartą na odbudowie i repolonizacji krajowej gospodarki. Przy wyborze wykonawców w państwowych inwestycjach mają być promowane polskie firmy, a zadaniem administracji ma być dbanie o interes narodowy. – Wydaje mi się, że powinniśmy jednak przede...
BADANIE | Polacy mają dość wojny cenowej między dyskontami
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest uważana za potrzebną i korzystną dla konsumentów tylko przez 19,3% klientów. 38,7% myśli wręcz odwrotnie, a 42% nie ma zdania na ten temat. Tak wynika z badania opinii publicznej, przeprowadzonego na próbie ponad 5,4 tys. osób regularnie robiących zakupy w dyskontach. Do tego autorzy raportu zapytali...
O kobietach i ginekologii. Kliniki.pl z reklamą wygenerowaną przez AI
Platforma Kliniki.pl, łącząca pacjentów z placówkami medycznymi, zaprezentowała kampanię społeczną, której centralnym elementem jest reklama wideo w całości wygenerowana przez sztuczną inteligencję. Spot, opublikowany na LinkedIn przez prezesa firmy Marcina Fiedziukiewicza, porusza trudny temat relacji kobiet - zwłaszcza młodego pokolenia - z ginekologiem oraz...
Duda - rebranding marki
Niemal 70% Polaków deklaruje, że kanapka jest najczęściej wybieraną formą śniadania czy kolacji, a najbardziej smakują nam kanapki, które… ktoś dla nas zrobił – wynika z badań przeprowadzonych przez Instytut Badawczy SW Research na zlecenie marki Duda. To też główna okazja do spożycia, wokół której marka Duda buduje swoją nową identyfikację wizualną oraz kampanię...
IMMxDemagog: Biejat wyprzedza Mentzena w SM [14-20.04.2025]
Najbardziej medialnym kandydatem na prezydenta kolejny tydzień z rzędu został Rafał Trzaskowski, natomiast Sławomir Mentzen odnotował spadek popularności w social mediach – tak wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) i Demagoga, analizującego medialność kandydatów na prezydenta w dniach 14-20 kwietnia.
Portfolio: Sparta Loyalty zrealizowała kontrakt w RPA
Polska spółka technologiczna Sparta Loyalty, specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu programów lojalnościowych i kart podarunkowych, podpisała i zrealizowała pierwszy kontrakt na rynku afrykańskim. Nawiązując strategiczną współpracę z firmą PNA z Republiki Południowej Afryki, zrobiła znaczący krok w ekspansji na nowy kontynent. „Już prowadzimy...
Forum IAB 2025: zintegrowana przyszłość. Znamy agendę
Człowiek i technologia to duet, którego nie da się zatrzymać. Różnorodność i rewolucja technologiczna napędzają kolejne innowacje, a na kluczową wartość branży komunikacji marketingowej wyrasta odpowiedzialność. Poszukiwanie harmonii i wzrostu w tak dynamicznym otoczeniu to wielkie wyzwanie. Zintegrowana przyszłość reklamy digital to temat tegorocznej konferencji...
Milka Biscoff debiutuje na rynku z promocyjnym wsparciem
Wraz z początkiem kwietnia Milka wystartowała z nowym produktem w postaci czekolady Milka Biscoff. To rezultat współpracy między firmami Mondelez International i Lotus Bakeries, które wspólnie stworzyły unikalne połączenie aksamitnej, alpejskiej czekolady Milka z charakterystycznie kruchymi ciasteczkami Biscoff.
Molecular Creative i Media Direction OMD nadal dla serków Łaciatych
W połowie kwietnia ruszyła nowa kampania reklamowa serków Łaciatych. Za kreację odpowiada agencja Molecular Creative, z którą Mlekpol przedłużył współpracę do końca roku. Przedłużenie umowy dotyczy również współpracy mediowej z agencją Media Direction OMD.
Impuls burzący rutynę w kampanii napojów BLACK
BLACK, marka należąca do firmy FoodCare, ogłasza start nowej, długofalowej platformy komunikacyjnej. Manifestem marki staje się EFEKT BLACK – impuls burzący rutynę, wyzwalający wyobraźnię i łamiący schematy. Energetyczne odświeżenie BLACK-a będzie można poczuć już na początku maja.
Zrzuć ciężar z głowy! Mobile Vikings głośno o depresji
Mobile Vikings we współpracy z Fundacją Nie Widać Po Mnie startuje z kampanią społeczną Zrzuć ciężar z głowy. Jej głównym celem jest zwrócić uwagę na stygmatyzację depresji wśród mężczyzn. Mobile Vikings chce zachęcić również do rozmowy o emocjach oraz do skorzystania z pomocy psychologicznej.
Alior Bank partnerem trasy koncertowej Jimek & Goście
Alior Bank został partnerem trasy koncertowej JIMEK & GOŚCIE: SUBKLASYKA TOUR 2025. Trasa obejmie trzy miasta: Wrocław, Gdańsk/Sopot i Szczecin. Bank będzie obecny na każdym z koncertów z własną strefą.
Portfolio: ONE House odpowiada za media w kampanii Zatorland
Agencja mediowa ONE House odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów w nowej kampanii promującej Zatorland – największy w Europie Park Ruchomych Dinozaurów. Kreację kampanii przygotowała agencja SoBright, z którą ONE House współpracuje w ramach konsorcjum już od 2022 roku. Kampania rusza 28 kwietnia 2025 roku i potrwa do końca wakacji, obejmując województwa małopolskie...
Raport Alsendo: logistyka kanałem marketingowym w e-commerce
Tylko 28% firm e-commerce planuje inwestycje w nowe technologie, mimo że większość z nich przyznaje, że automatyzacja poprawia efektywność i zmniejsza koszty. 73% zna narzędzia do optymalizacji logistyki, ale efektywnie korzysta z nich tylko połowa. 59% firm w ogóle nie wykorzystuje stron śledzenia przesyłek w celach marketingowych – choć odwiedza je prawie każdy...
REKLAMA
REKLAMA
Udostępnij na:
Facebooku
Bluesky
LinkedIn
Tumblrze
Wykopie
przyjaciele i partnerzy
Dodaj swoje logo
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025
ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764