logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kyocera FS-4200DN - najoszczędniejsza drukarka biurowa w zestawieniu IT Professional

  PR 22.09.2014, przeczytano 1079 razy

Według zestawienia, przygotowanego przez magazyn IT Professional, drukarka Kyocera FS-4200DN jest najtańszym w eksploatacji urządzeniem monochromatycznym. Według wyliczeń magazynu, wydruk jednej strony na FS-4200DN kosztuje zaledwie 1,5 grosza. W przypadku modeli konkurencyjnych, cena ta potrafi być nawet trzykrotnie wyższa. W badaniu, oprócz Kyocery, uczestniczyły urządzenia takich producentów jak: OKI, Samsung, Xerox, Lexmark, HP, Canon i Konica Minolta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kyocera-fs-4200dn---najoszczedniejsza-drukarka-biurowa--w-zestawieniu-it-professional,22681,artykul.html

„Często przy zakupie drukarki klienci kierują się wyłącznie ceną urządzenia. Zapominają, że „tania drukarka”, daje pozorną oszczędność przy zakupie sprzętu, za którą zapłacą dużo wyższymi kosztami eksploatacyjnymi – częstszą wymianą kasety z tonerem i naprawami. Unikalne rozwiązania Kyocery pozwalają znacząco zmniejszyć te koszty. Rozdzielenie bębna i kasety z tonerem oznacza praktycznie tylko wymianę materiałów eksploatacyjnych, a unikalny ceramiczny bęben pozwala w przypadku tego urządzenia na wydrukowanie pół miliona wydruków – trwałość i wydajność nieosiągalną dla produktów konkurencyjnych” - powiedział Łukasz Rumowski, Dyrektor Działu Rozwoju Produktu ARCUS SA.

Kyocera FS-4200DN gwarantuje także komfortową pracę, m.in. dzięki funkcji automatycznego druku dwustronnego, wbudowanej karcie sieciowej czy możliwości zamontowania wielu podajników. Standardowo urządzenie wyposażone jest w dwa podajniki o pojemności 500 i 100 arkuszy A4, po rozszerzeniu w drukarce zmieści się łącznie 5 podajników na 2600 arkuszy A4.

„Kyocera FS-4200DN to najlepsze rozwiązanie dla każdej firmy, organizacji czy urzędu, które chcą korzystać ze sprzętu oszczędnego, ale także niezwykle wydajnego – ten model Kyocery potrafi drukować z prędkością do 50 stron na minutę” – dodał Łukasz Rumowski.

Do drukarki Kyocera dołącza również oprogramowanie umożliwiające zarządzanie drukarką oraz pozostałą flotą urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych (także innych producentów). Możliwe jest zdalne konfigurowanie urządzeń, monitorowanie ich stanu, ostrzeganie przed zdefiniowanymi alertami oraz graficzna wizualizacja aktualnej konfiguracji i stanu urządzenia.

Oprócz Kyocery FS4200DN w zestawieniu zostały uwzględnione: Canon I-SENSYS LBP6780x, HP LaserJet Enterprise 600 M601dn, Konica Minolta PagePro 5650EN, Lexmark MS610dn, OKI B721dn, Samsung ML-5010ND oraz Xerox Phaser 3610V_DN. Szczegóły znajdą Państwo we wrześniowym numerze IT Professional (9/2014).

Źródło: Kyocera

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764