logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kyocera Taskalfa 5551ci i Taskalfa 7551ci wyróżnione certyfikatami Buyers Laboratory

  PR 25.11.2014, przeczytano 500 razy

Kolorowe urządzenia wielofunkcyjne: Kyocera TASKalfa 5551ci i  TASKalfa 7551ci zostały wyróżnione przez niezależną organizację Buyers Laboratory Inc. (BLI).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kyocera-taskalfa-5551ci-i--taskalfa-7551ci-wyroznione-certyfikatami-buyers-laboratory,23326,artykul.html

TASKalfa 5551ci zdobyła tytuł „wysokiej rekomendacji” (Highly Recommended) oraz „niezawodności” (Reliability Certified), natomiast TASKalfa 7551ci zdobyła aż 4,5 gwiazdki na 5 możliwych, w intensywnych testach użytkowania prowadzonych przez specjalistów z BLI. W przypadku obu urządzeń o przyznaniu certyfikatu zadecydowały: wysoka niezawodność oraz duża szybkość i jakość wydruku. 

W wynikach testów podkreślono także niezwykle łatwą obsługę obu urządzeń. Doceniono intuicyjne menu, dostępne na kolorowych wyświetlaczach dotykowych, jak również możliwość tworzenia własnych skrótów oraz profili użytkowników, które dodatkowo ułatwiają i przyspieszają pracę.

Jesteśmy bardzo zadowoleni, że eksperci z Buyers Laboratory Inc. (BLI) po raz kolejny wyróżnili nasze urządzenia. Kyocera TASKalfa 5551ci i Kyocera TASKalfa 7551ci były bowiem projektowane z myślą o przedsiębiorstwach i instytucjach, w których intensywna praca jest codziennością. Z tych powodów zostały one wyposażone w ceramiczne bębny i podzespoły o bardzo długiej żywotności. Jednocześnie dzięki dotykowym kolorowym wyświetlaczom oraz szybkiemu dostępowi do najbardziej używanych funkcji, uproszczono ich obsługę.  Kyocera TASKalfa 5551ci i Kyocera TASKalfa 7551ci to wydajne narzędzia, które sprawdzą się w nawet najbardziej wymagających organizacjach” – powiedział Michał Gembal, dyrektor marketingu Arcus S.A., wyłącznego przedstawiciela Kyocera Document Solutions w Polsce.

Kyocera TASKalfa 5551ci i TASKalfa 7551ci oprócz wysokiej wydajności, charakteryzują się także profesjonalną jakością wydruków oraz wysoką prędkością drukowania dokumentów; zarówno w mono jak i w kolorze. W przypadku TASKalfa 5551ci wynosi ona do 55 stron na minutę, a TASKalfa 7551ci nawet do 75 stron na minutę. Jednocześnie urządzenia zostały wyposażone w pojemne podajniki papieru, które są w stanie pomieścić do 7,650 arkuszy  formatu A4. TASKalfa 5551ci i TASKalfa 7551ci umożliwiają także elastyczną konfigurację i wybór opcji dodatkowych tak, by jak najlepiej dostosować funkcje urządzenia do potrzeb użytkowników. Wśród opcji możliwych do wyboru znajdują się m.in.. zszywanie i dziurkowanie papieru, a także  skanowanie z funkcją rozpoznawania tekstu (OCR). Opatentowana przez Kyocerę technologia ECOSYS (rozdzielenie bębna od pojemnika z tonerem, bęben ceramiczny, trwałe podzespoły)  gwarantuje najniższe na rynku całkowite koszty eksploatacji, które mogą być nawet pięciokrotnie mniejsze w porównaniu do rozwiązań konkurencji.

Kyocera TASKalfa 5551ci i TASKalfa 7551ci jest dostępna w sieci sprzedaży Arcus SA, wyłącznego przedstawiciela Kyocera Document Solutions w Polsce. 

Więcej o Kyocera TASKalfa 5551ci:

http://arcus.pl/oferta/zarzadzanie-dokumentem/produkty/urzadzenia-wielofunkcyjne/urzadzenia-kolorowe/kyocera-7

http://www.kyoceradocumentsolutions.pl/index/produkty/product/taskalfa5551ci.html

Więcej o Kyocera TASKalfa 7551ci:

http://arcus.pl/oferta/zarzadzanie-dokumentem/produkty/urzadzenia-wielofunkcyjne/urzadzenia-kolorowe/kyocera-9

http://www.kyoceradocumentsolutions.pl/index/produkty/product/taskalfa7551ci.html

Źródło: Arcus SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764