Leszek Chmielewski znów wyruszył w świat. Niedawno udał się z wizytą do Brazylii, gdzie dzięki niemu moda na fryzurę „na kapsel” opanowała cały kraj. Za sprawą jego obecności w Afryce, powstała pierwsza lodowa sauna. Leszek nie zwalnia tempa - podróżuje i inspiruje do kolejnych działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”. Do wygrania są vouchery na bilety lotnicze.
Konkurs „Leć za Leszkiem” trwa do 28 czerwca. Co tydzień na stronie internetowej www.esky.pl/leszek pojawią się zdjęcia przedmiotów związanych z egzotycznymi krajami i marką Lech Premium. Na ich podstawie uczestnik będzie musiał przedstawić własną inspirację, która będzie połączeniem obu tych elementów. Prace konkursowe - fotografie lub grafiki - można zamieszczać na oficjalnej stronie internetowej. Najciekawsze z nich wyłoni jury - te z najwyższą oceną zostaną nagrodzone. Nagrodę w konkursie stanowią vouchery na zakup biletów lotniczych.
Konkursowi „Leć za Leszkiem” towarzyszyć będzie komunikacja, która obecna będzie w telewizji, Internecie oraz na outdoorze. Pomysłodawcą konkursu i podmiotem odpowiedzialnym za jego realizację jest agencja Lubię to. Kampanię ATL przygotowała agencja GPD, a działania PR prowadzi Publicon. Głównym partnerem akcji jest eSky.pl.
Źródło: Kompania Piwowarska