logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Leć za Leszkiem: konkurs konsumencki marki Lech

  PR 26.05.2015, przeczytano 1752 razy
ilustracjastrzałka

Leszek Chmielewski znów wyruszył w świat. Niedawno udał się z wizytą do Brazylii, gdzie dzięki niemu moda na fryzurę „na kapsel” opanowała cały kraj. Za sprawą jego obecności w Afryce, powstała pierwsza lodowa sauna. Leszek nie zwalnia tempa - podróżuje i inspiruje do kolejnych działań, tym razem w konkursie „Leć za Leszkiem”. Do wygrania są vouchery na bilety lotnicze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lec-za-leszkiem%3A-konkurs-konsumencki-marki-lech,24975,artykul.html

Konkurs „Leć za Leszkiem” trwa do 28 czerwca. Co tydzień na stronie internetowej www.esky.pl/leszek pojawią się zdjęcia przedmiotów związanych z egzotycznymi krajami i marką Lech Premium. Na ich podstawie uczestnik będzie musiał przedstawić własną inspirację, która będzie połączeniem obu tych elementów. Prace konkursowe - fotografie lub grafiki - można zamieszczać na oficjalnej stronie internetowej. Najciekawsze z nich wyłoni jury - te z najwyższą oceną zostaną nagrodzone. Nagrodę w konkursie stanowią vouchery na zakup biletów lotniczych.

Konkursowi „Leć za Leszkiem” towarzyszyć będzie komunikacja, która obecna będzie w telewizji, Internecie oraz na outdoorze. Pomysłodawcą konkursu i podmiotem odpowiedzialnym za jego realizację jest agencja Lubię to. Kampanię ATL przygotowała agencja GPD, a działania PR prowadzi Publicon. Głównym partnerem akcji jest eSky.pl.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764