logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lewis PR kręci buty z adidasem

  PR 24.10.2014, przeczytano 696 razy

36 PZU Maraton Warszawski już za nami. Ukończyło go ponad 6 tys. biegaczy, każdy we własnym tempie i w… różnych butach. LEWIS PR na zlecenie adidas Poland policzył je wszystkie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lewis-pr-kreci-buty-z-adidasem,23005,artykul.html

Projekt "Bootcount" zrealizowano przy użyciu trzech kamer GoPro nagrywających w zwolnionym tempie ostatnie metry przed metą pokonywane przez biegaczy. Następnie klatka po klatce materiał wideo został poddany analizie, a każdy but odnotowany i sklasyfikowany. Celem projektu było lepsze poznanie preferencji warszawskich maratończyków. LEWIS PR przeanalizował buty pod kątem ich marek, jak również wyników osiągniętych przez biegaczy.

Uczestnicy popisali się niemałą inwencją wybierając, oprócz popularnych butów biegowych, niestandardowe rodzaje obuwia. Zdarzyły się przypadki pokonania 42 km w klapkach, skarpetkach czy nawet, w najbardziej bliski naturze sposób – czyli na boso. Zainteresowanie i zdziwienie publiczności wzbudził biegacz w stroju motocyklisty, biegnący w bardzo - wydawałoby się - niewygodnym motocyklowym obuwiu. Równie ciekawy był przypadek biegacza, który przez całą trasę kopał przed sobą piłkę futbolową.

Projekt z ramienia agencji koordynował Krzysztof Chodkowski.

Źródło: LEWIS PR

www.lewispr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764