logo
ZASOBNIK
Polska reklama i poligrafiaZASOBNIK

Reklama wizualna

Sortuj wg:   Tytuł ( ) Data ( ) Ocena ( ) Popularność ( )
Aktualny klucz sortu: Tytuł (A do Z)
Opis: Szwedzkie stowarzyszenie producentów reklamy świetlnej. Oferuje pomoc prawną i reprezentuje członków przed władzami.

http://www.ljusreklamforbundet.se | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7583
Opis: Hiszpańskie stowarzyszenie reprezentujące ok. 150 podmiotów z branży reklamy świetlnej i branż pokrewnych, powstałe w 1977 roku w Madrycie. Członkowie korzystają z profesjonalnego doradztwa, uczestniczą w targach i wydarzeniach branżowych. Stowarzyszenie bierze udział w pracach nad zmianami norm prawnych i technologicznych, organizuje szkolenia, reprezentuje członków wobec partnerów handlowych.

http://www.aserluz.org | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 8112
Opis: Rumuńskie Stowarzyszenie producentów i importerów w branży reklamowej. Cele: reprezentowanie interesów i potrzeb całej branży reklamowej, wspieranie i promowanie interesów członków Stowarzyszenia, promowanie wartości branży reklamowej, doskonalenie przepisów i regulacji, które mają wpływ na sprzedaż i wykorzystanie produktów reklamowych, działalność edukacyjna.

http://www.apiip.ro | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7591
Opis: Stowarzyszenie reprezentujące branżę reklamy wizualnej w Belgii i Luksemburgu. Uczestniczy w opracowywaniu standardów technologicznych, organizuje szkolenia, pomaga w rozstrzyganiu sporów i konfliktów prawnych.

http://www.belgian-sign.org | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7933
Opis: Stowarzyszenie reprezentujące branżę reklamy wizualnej i oznakowań w Wielkiej Brytanii. Historia BSGA lat 30. XX wieku, gdy grupa wiodących twórców oznakowan utworzyła Stowarzyszenie Master Sign Makers (MSMA) w celu promowania branży i obrony swoich interesów przed niekorzystnym ustawodawstwem. W latach 70. MSMA zmieniła nazwę na British Sign Association (BSA) otwierając się na większą liczbę małych pracowni szyldziarskich. Na początku XXI w. stowarzyszenie ponownie zmieniło nazwę na British Sign and Graphics Association (BSGA).

http://www.bsga.co.uk | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 8276
Opis: Duńskie stowarzyszenie producentów reklamy świetlnej powstało w 1969 r. Celem jest promowanie wiedzy na temat używania elementów reklamy wizualnej i świetlnej, zapewnienie dostępu do najnowszych informacji technologicznych, wspomaganie działalności biznesowej członków i podnoszenie ich kwalifikacji.

http://www.dlp.dk | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7574
Opis: ESF (d. EVL) jest ogólnoeuropejską federacją krajowych stowarzyszeń gospodarczych reprezentujących branżę reklamy wizualnej. DO ESF mogą należeć zarówno organizacje jak i indywidualni przedsiębiorcy.

http://esf.d-s-g.eu | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7603
Opis: Węgierskie stowarzyszenie założone w 2015 r. przez sześciu przedstawicieli branży reklamy świetlnej - Alustart Kft., Béflex Zrt., Bepro Solutions Kft., Neon Sign Kft., Polisign Kft. i TZKY Kft. Organizacja stawia sobie za cel ułatwienie kontaktów i współpracy między profesjonalistami oraz podnoszenie standardów w branży, a także promocję węgierskich firm reklamowych na terenie Unii Europejskiej.

http://www.hsf.hu | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7587
Opis: Organizacja skupiająca firmy związane z reklamą wizualną. Organizator słynnych targów Sign Expo.

http://www.signs.org | Dodano: 05.03.2001, Wejść: 12187 Ocena:  1  (1 gł.) Szczegóły
Opis: Niemieckie stowarzyszenie producentów reklamy świetlnej zrzesza ok. 100 podmiotów z terenu Niemiec i krajów sąsiednich. Organizuje spotkania regionalne, imprezy edukacyjne i seminaria, zabiera głos w kwestiach standardów technologicznych i rozwiązań prawnych związanych z branżą reklamy świetlnej.

http://www.lwd24.de | Dodano: 18.02.2018, Wejść: 7588
REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764