logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Lobo 5 lat na rynku

  PR 21.11.2014, przeczytano 719 razy

Lobo już od pięciu lat zajmuje się tworzeniem narzędzi pomagającym firmom rozwijać swój biznes w sieci. Sukces firma zawdzięcza nastawieniu na stały rozwój zespołu i wysokiej jakości obsługi swoich Klientów. Lobo to dzisiaj grupa doświadczonych designerów i programistów, którzy z pasja podchodzą do kolejnych wyzwań stawianych

przez Klientów firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lobo-5-lat-na-rynku,23285,artykul.html

Firma specjalizuje się w tworzeniu dedykowanych aplikacji mobilnych i webowych zarówno innowacyjnym start-up’om, jak i współpracując z dużymi koncernami. Dobór właściwych narzędzi marketingowych (m.in. portale, strony www, gry, platformy edukacyjne) pozwolił wspierać liczne kampanie internetowe oraz wizerunkowe umacniając pozycje swoich Klientów w sieci.

Dalsze plany Lobo to podejmowanie coraz większych wyzwań przy realizacji pomysłów swoich Klientów oraz rozwój własnych produktów, do których należą nowoczesna platforma e-learningowa czy zaawansowany system do zarządzania programami partnerskimi.

Do grona Klientów należą m.in.: VW, Unilever, Amica, SGB Bank i Grupa Maspex.

Źródło: Lobo

www.grupalobo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764