logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Łódź: Warsztaty fotograficzne Medikon i Epson

  PR 25.02.2015, przeczytano 1542 razy
ilustracjastrzałka

Medikon Polska przy współpracy firmy Epson zaprasza na dzień druku fotograficznego, w piątek 27 lutego 2015 w godzinach 10:00-16:00 w Bałuckim Ośrodku Kultury LUTNIA przy ulicy Łanowej 14 w Łodzi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/lodz%3A-warsztaty-fotograficzne-medikon-i-epson-,24048,artykul.html

Wszyscy entuzjaści fotografii zarówno amatorzy, jak zawodowcy będą mieć szansę na zdobycie fachowej wiedzy oraz przetestowanie w praktyce zaawansowanych technik pracy z obrazem podczas dwóch sesji warsztatowo-wykładowych.

Tematem pierwszej - w godzinach od 10:00 do 14:00- jest zarządzanie barwą w fotografii i fotograficzny druk atramentowy, a poprowadzi ją Szymon Aksienionek z firmy Medikon Polska.

Podczas zajęć uczestnicy poznawać będą przygotowanie cyfrowej ciemni – drukarki, monitora, papieru i oprogramowania – do pracy umożliwiającej edycję i drukowanie zdjęć cyfrowych zgodnie z zasadami zarządzania barwą. Dowiedzą się także jak, mając do dyspozycji zaawansowaną atramentową drukarkę fotograficzną, papier fotograficzny, monitor graficzny i urządzenia do kalibracji, przygotować stanowisko pracy z fotografią cyfrową  umożliwiające przepływ pracy zgodny z zasadami zarządzania barwą i poprawnie przygotować do druku oraz wydrukować zdjęcie z użyciem profili ICC.

Podczas spotkania omawiane będą między innymi następujące zagadnienia:

  • Zarządzanie barwą w środowisku pracy fotografa – zasada działania.
  • Różnice między urządzeniami w procesie tworzenia obrazu cyfrowego.
  • Profile ICC – czym są i dlaczego są takie ważne?
  • Kalibracja programowa i sprzętowa – różnice i możliwości.
  • Fotograficzne drukarki atramentowe – prezentacja rozwiązań i możliwości.
  • Najnowsze drukarki atramentowe Epson SureColor CS-P600, SureLab SL-D700 i L1800.
  • Przygotowanie i drukowanie fotografii z użyciem profili ICC.
  • Wpływ otoczenia na odwzorowanie barw na monitorze i wydrukach.
  • Papiery do druku atramentowego – przegląd szerokiej gamy podłoży do drukarek atramentowych.

W części drugiej prowadzonej przez Łukasza Borowskiego od 14:00 do 16:00 analizowane będą kwestie światła w fotografii studyjnej i plenerowej. Dowiedzieć się będzie można, jak kreatywnie wykorzystać oświetlenie studyjne czy fotografować w plenerze bez prądu. Uczestnicy będą mieli do dyspozycji Nowoczesne rozwiązania z zakresu oświetlenia studyjnego FOMEI zarówno dla profesjonalistów jak i początkujących (błyskowe i światła ciągłego).

Kolejna edycja warsztatów Medikon to bardzo dobra wiadomość dla tych fotografów, którym, z powodu zbyt dużego zainteresowania nie udało się wziąć udziału w poprzedniej edycji warsztatów z dnia 6.02.

Zapisy online pod adresem: 

http://bit.ly/warsztaty-medikon-lodz-20150227-zapisy 

Źródło: Epson

www.epson.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764