logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Logo Polski: Wybór sprężyny potwierdza słuszność naszej linii...

   17.12.2014, przeczytano 2740 razy
ilustracjastrzałka

Powoli opadają emocje po rywalizacji trzech koncepcji logo Polski, na które mieliśmy możliwość zagłosować przez ostatnie dwa miesiące. Przewagę zdobyła sprężyna przypominająca nieco dymek, deklasując sprężynę opracowaną pierwotnie w Zasadach Komunikacji marki POLSKA. Mimo przedłużenia terminu zakończenia głosowania, udział wzięło w nim zaledwie 187 tys. Polaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/logo-polski%3A-wybor-sprezyny-potwierdza-slusznosc-naszej-linii...,23526,artykul.html

Organizatorzy – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Konfederacja Lewiatan, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Pracodawcy RP - wydali następujące oświadczenie:

W dniach od 14 października do 14 grudnia Polacy oddawali swoje głosy na jeden z trzech projektów logo, które wskazano jako potencjalny znak handlowy naszego kraju. Kampania wywołała bardzo ważną i szeroko zakrojoną debatę publiczną na temat ujednolicenia identyfikacji wizualnej naszego kraju. Projekt spotkał się z licznymi głosami poparcia, ale również krytyki. W opiniach Polaków przeważał pogląd o słuszności przyjęcia idei zawartych w Zasadach Komunikacji marki POLSKA, z sugestią dalszej pracy nad samą egzekucją w zakresie projektów logotypów. Dlatego dokument ten będzie punktem wyjściowym w dalszym procesie prowadzenia dialogu społecznego oraz procesu informacyjno-edukacyjnego w obszarze brandingu narodowego. Zapraszamy wszystkie środowiska do wyrażania opinii, prowadzenia dyskusji i konsultacji wokół poszukiwania symbolu handlowego dla marki POLSKA. Wasz wkład będzie nieoceniony w procesie ujednolicenia identyfikacji wizualnej naszego kraju.

Jak widzimy, efekty dotychczasowych prac przestały być traktowane jako punkt "dojścia", a mają być punktem "wyjściowym" do dalszego "dialogu". I bardzo dobrze, że organizatorzy przypomnieli sobie o tym ostatnim słowie. Szkoda, że o nim nie pamiętano przystępując do prac, a potem proponując uszczęśliwienie nas sprężyną i pozory możliwości wyboru.

Źródło: Signs.pl

logodlapolski.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Cyt:"... Szkoda, że o nim nie pamiętano przystępując do prac..."
Pewnie żyjąc w oparach samouwielbienia zatraca się zdolność racjonalnej oceny rzeczywistości.
Ciekawe jak głębokie będzie to otrzeźwienie.

brak ikonki
,

Tytuł newsa brzmi jak wyjęty z filmiku o polskim logo: https://www.youtube.com/watch?v=6xgg1HXJQ9c
:)))

avatar użytkownika
,

Co za bełkot... srali ****, będzie wiosna, będzie trawa pięknie rosła.

avatar użytkownika
,

a wy dalej myslicie ze to ma miec jakis sens? poza wyludzeniem kaski ?

avatar użytkownika
,

Tragedia nie mogę na to patrzeć.

avatar użytkownika
,

mnie od początku nie podobała się ta cała akcja

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764