logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MAB z nową kampanią wizerunkową BMW

  PR 27.03.2015, przeczytano 1193 razy
ilustracjastrzałka

Emocje i motoryzacyjne przeżycia to nieodłączny element świata BMW, do którego marka zaprasza w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Działania reklamowe rozpoczęły się 16 marca. Za ich realizację odpowiada agencja MAB.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mab-z-nowa-kampania-wizerunkowa-bmw,24365,artykul.html

BMW to legendarna marka niezawodnych i zaawansowanych technologicznie samochodów o współczesnym designie. Dla konsumentów są synonimem pełni życia, bo to właśnie one sprawiają, że każda chwila spędzona za kierownicą staje się ekscytującą i niezapomnianą przygodą. 

W najnowszej kampanii modele BMW X6 i BMW X6 M przenoszą odbiorców do emocjonującego świata marki, jednocześnie pobudzając wyobraźnię i apetyt na pełne adrenaliny przeżycia.

W ramach projektu, agencja MAB odpowiada za adaptację spotu reklamowego, kreacje w prasie i internecie oraz w kanałach OOH. Spot w wersji 60’’, promujący model BMW X6, jest emitowany w sieciach kin Helios i Multikino oraz w internecie. Reklamę 30’’ można natomiast zobaczyć w Polsacie, TVN i TVP. Działania on-line objęły kampanię odsłonową, wspieraną przez rich media. 

W głównych ogólnopolskich tytułach prasowych oraz w kanałach OOH pojawiły się kreacje promujące wejście na polski rynek modelu BMW X6 M pod hasłem „I M Back”. W działaniach outdoor wykorzystano m.in.: billboardy i blacklighty. 

Źródło: MAB

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764