logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Macal 9800 BF- rewelacyjna nowość w grupie dekoracyjnych folii długookresowych

  PR 14.10.2005, przeczytano 2033 razy
ilustracjastrzałka
Antalis Poland

20 września br. podczas kolejnych warsztatów dotyczących aplikacji folii, jakie organizowała firma Antalis Poland w Krakowskim Centrum Targowym, miała miejsce premiera innowacyjnego produktu - folii MACal 9800 BF (Bubble Free).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/macal-9800-bf--rewelacyjna-nowosc-w-grupie-dekoracyjnych-folii-dlugookresowych,3144,artykul.html

Folia MACal 9800 BF ma wszystkie zalety standardowej folii z tej linii – identyczną trwałość (8-10 lat), wyjątkową elastyczność oraz miękkość (jest to nadal folia kalandrowana), a także odporność na kurczenie. Swoją innowacyjność produkt zawdzięcza specjalnej strukturze kleju - Bubble Free, który równomierną drobniutką siateczką mikrokanalików pokrywa rewers folii.
Zastosowanie formuły kleju Bubble Free stanowi bardzo duże ułatwienie przy wykonywaniu aplikacji zwłaszcza elementów o dużych wymiarach, gdzie dotychczas dużą trudność sprawiało usuwanie pęcherzy pozostającego pod folią powietrza.
Produkt MACtac9800 BF, będący absolutną nowością na światowym rynku, w Polsce dostępny jest w ofercie Antalis Poland. Oferta folii MACal BF to obecnie 22 kolory, będące odpowiednikami najpopularniejszych kolorów w gamie MACal 9800 PRO.


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: antalis

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764