logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Magazyn Brief prezentuje zestawienie 25/25 lat: Marki dla Polski

  PR 01.10.2014, przeczytano 838 razy

Dla uczczenia 25-lecia wolnej Polski magazyn „Brief” opracował zestawienie „25/25 lat: Marki dla Polski”. Zestawienie prezentuje 75 polskich marek o największym potencjale do budowania silnej marki Polski. Z tej okazji 2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której laureatom zostaną rozdane wyróżnienia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/magazyn-brief-prezentuje-zestawienie-25-25-lat%3A-marki-dla-polski,22773,artykul.html

Staropolskie przysłowie mówi: „Gdańska gorzałka, toruński piernik, krakowska panna, warszawski trzewik – najlepsze rzeczy w Polsce”. Redakcja magazynu „Brief” postanowiła uaktualnić owe porzekadło i wybrać 75. marek tworzących wizerunek Polski nowoczesnej, kreatywnej i silnej ekonomicznie. Marek, które niosą za sobą potencjał wzmacniania wizji naszego kraju, zarówno w umysłach Polaków, jak i obcokrajowców – potencjalnych turystów czy inwestorów. Zestawienie opublikowane zostało w trzech odsłonach. Wyróżnione zostały firmy takie jak „CD Projekt Red”, „Inglot”, „Reserved”; wyjątkowi Polacy, w tym Anja Rubik, Leszek Możdżer czy Robert Lewandowski oraz miejsca i wydarzenia - Open’er, Wieliczka, Mazury.

Zestawienie jest efektem wielu godzin barwnych, intensywnych i niekończących się dyskusji, które rozgrzewały redakcję magazynu „Brief” w ciągu ostatnich paru miesięcy. Niepodważalnym jest fakt, iż jest to zestawienie kontrowersyjne, bo wymagało odrzucenia wielu wspaniałych inicjatyw, na rzecz innych, czasem względnie młodych, ale rokujących, w których działaniu widać jednak i determinację, i metodę, czyli to, co jest kluczowe w procesie realizacji jakiegokolwiek działania. Dlatego też, w kompozycji „Marek dla Polski” zaprezentowane są typy, których zabraknąć zwyczajnie nie mogło, które rozsławiają nasz kraj od lat i które nas samych napawają optymizmem. Są również propozycje nieco mniej oczywiste, których rozwój dopiero nabiera tempa i rozmachu, lecz którym kredyt zaufania  jest niezwykle potrzebny – mówi Michał Wolski, zastępca redaktora naczelnego „Brief”.

2 października 2014, w Centrum Biznesowym Pure Sky Club przy ulicy Złotej 59 w Warszawie, odbędzie się uroczysta gala, podczas której zostaną rozdane wyróżnienia. Wydarzenie będzie okazją do uhonorowania przedstawicieli marek komercyjnych, najwybitniejszych Polaków, włodarzy miast i regionów, a także reprezentantów wyjątkowych miejsc i wydarzeń wyróżnionych w zestawieniu przygotowanym przez redakcję "Briefu". Wśród zaproszonych gości znajdą się takie osobistości jak Lech Wałęsa, Agnieszka Holland, Leszek Czarnecki, Adam Małysz czy Jerzy Owsiak. Relacja z gali ukaże się w listopadowym numerze magazynu "Brief", w BriefTV oraz na Brief.pl.

Źródło: Brief

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764