logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Majowe targi Poligrafia 2015 pod patronatem Signs.pl

   22.03.2015, przeczytano 2707 razy
ilustracjastrzałka
Edycja 2013

Jakość – to motywacja, cel oraz strategia zbliżającej się edycji Targów POLIGRAFIA, które pozbawione przypadkowych zwiedzających oraz tematycznych rozbieżności skoncentrują się wyłącznie na branży poligraficznej. Rozpoczynamy nową erę druku opartą na innowacyjnych technologiach, nieograniczonych możliwościach i szansach rozwoju w dziedzinach, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne. Przekonamy się o tym już 26-29 maja 2015 r. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/majowe-targi-poligrafia-2015-pod-patronatem-signs.pl,24287,artykul.html

Zmiany zwiastujące nową erę poznańskiej POLIGRAFII zdecydowanie najsilniej związane są z kwestią zwiedzających targi. Uruchomiony telemarketing weryfikujący dotychczasowe dane, a jednocześnie wzbogacenie baz o dodatkowe rekordy pozwoliły stworzyć nowy, niezwykle wartościowy pakiet informacji o profilu zwiedzających, ich preferencjach oraz oczekiwaniach względem Targów POLIGRAFIA 2015.

Wiemy, że 72% zwiedzających deklaruje, iż przyjeżdża na targi w celu zapoznania się z nowościami produktowymi wystawców, a aż 34% z nich ma zamiar dokonać inwestycji w swój park maszynowy – mówi Ilona Rosiak, wicedyrektor projektu. – 63% osób odwiedzających targi poszukuje inspiracji i kierunków rozwoju dla swojego biznesu, dlatego też wszyscy oni otrzymają od nas bezpłatne zaproszenia na POLIGRAFIĘ uprawniające również do parkowania tuż pod samą halą wystawienniczą. Tak właśnie premiujemy profesjonalistów, którzy będą naszymi gośćmi – podkreśla.

Nierozpraszające wydarzenia towarzyszące

Targi to przede wszystkim spotkania biznesowe i ten priorytet w żaden sposób nie zostanie naruszony. Nie oznacza to jednak, że cztery targowe dni pozbawione zostaną wydarzeń towarzyszących. Ale uwaga! Żadne z nich nie będzie stanowić konkurencji dla ekspozycji wystawców. Wręcz przeciwnie.

Centrum krótkich konferencji, interaktywnych warsztatów oraz zwięzłych prezentacji będzie Poligraficzna Arena, która powstanie w pawilonie wystawienniczym – wyjaśnia Piotr Kamiński, dyrektor projektu. – Najważniejszym założeniem jest to, aby nie rozpraszać uwagi zwiedzających, a koncentrować ją wokół stoisk wystawców, dlatego w znacznej mierze ograniczymy funkcjonowanie sali konferencyjnych i dodatkowych przestrzeni zewnętrznych.

Dedykowany program merytoryczny

Cztery targowe dni to w pewnym sensie cztery bloki tematyczne. Pierwszego dnia, a dokładnie 26 maja na Poligraficznej Arenie po raz pierwszy zaprezentowana będzie piąta edycja raportu Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga oraz KPMG „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce”. Wydarzenie to skierowane jest dla wszystkich profesjonalistów, a w szczególności producentów i dystrybutorów sprzętu oraz firm świadczących usługi poligraficzne, które w sposób świadomy pragną podejmować strategiczne dla swojego biznesu decyzje.

Drugiego dnia, 27 maja odbędzie się konferencja „Polikon”, która w tym roku zaskoczy obecnością zagranicznych prelegentów oraz takim doborem tematów, które zainteresują głównie właścicieli i pracowników drukarni. Ten dzień będzie dedykowany właśnie tej grupie zwiedzających, dlatego nie zabraknie zagadnień związanych z dostępnymi źródłami finansowania umożliwiającymi rozwój parku maszynowego, optymalizacją procesów poligraficznych, szansami i zagrożeniami dla współczesnych drukarń itp.

Trzeciego dnia, czyli 28 maja zaproszeni w sposób szczególni poczuć się będą mogli wydawcy oraz graficy. To dla nich zorganizowane zostaną warsztaty softwarowe, zaprezentowane nowe trendy i poligraficzne rozwiązania, które mogą pozytywnie wpłynąć na poczytność czasopism branżowych, ich atrakcyjność dla czytelników oraz reklamodawców. Tematy dotyczące uszlachetniania, designu oraz niestandardowych rozwiązań z pewnością zainteresują również przedstawicieli działów marketingu, którzy opakowanie produktu postrzegają jako narzędzie sprzedaży i kreowania potrzeb konsumentów.

Czwarty dzień, 29 maja to czas dla uczniów szkół średnich i wyższych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z poligrafią lub pogłębiają wiedzę na jej temat. Wszystkie grupy otrzymają przeszkolonego przewodnika, który wyznaczoną ścieżką oprowadzi po targach, a także zarekomenduje wybrane wydarzenia towarzyszące. Czas spędzony na POLIGRAFII z całą pewnością również dla tej grupy zwiedzających nie będzie stracony.

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MTP

www.poligrafia.mtp.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764