logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marcowa konferencja Digital Signage Summit pod patronatem Signs.pl

   19.02.2015, przeczytano 1082 razy
ilustracjastrzałka

Kolejna konferencja z cyklu Digital Signage Summit odbędzie się 19 marca w Warszawie. Aby poszerzyć wiedzę na temat technologii stosowanych w komunikacji cyfrowej wystarczy się zarejestrować - udział w spotkaniu objętym patronatem Signs.pl jest bezpłatny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marcowa-konferencja-digital-signage-summit-pod-patronatem-signs.pl,23985,artykul.html

Digital Signage to jedna z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Rozwiązania Digital Signage mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji reklamowej. Systemy DS mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy.

Kluczową zaletą rozwiązań Digital Signage jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. O tych oraz wielu innych możliwościach systemów DS, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci.

Kluczowe zagadnienia, które zostaną poruszone podczas wydarzenia:

  • Nowe technologie oraz trendy w obszarze reklamy oraz komunikacji cyfrowej;
  • Nowoczesne nośniki Digital Signage;
  • Źródła sygnału DS – odtwarzacze, serwery;
  • Systemy dystrybucji;
  • Budowa oraz obsługa sieci DS;
  • Digital Signage Content – treść;
  • Oprogramowanie do kreacji, zarządzania i modyfikowania treści;
  • Systemy INDOOR oraz OUTDOOR
  • Systemy do zarządzania siecią DS
  • Liczniki spojrzeń oraz nakładki dotykowe
  • Rynek reklamy Digital Signage
  • DS jako własny kanał komunikacji
  • Możliwości wykorzystania Digital Signage w poszczególnych branżach.


Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!
Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Pure Conferences

digitalsignagesummit.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764