logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Domalux w nowej odsłonie

  PR 30.03.2015, przeczytano 878 razy
ilustracjastrzałka

Domalux odświeża wizerunek wszystkich produktów. Na odświeżonych graficznie etykietach znajdziemy informacje o benefitach produktu, przeznaczeniu, efekcie dekoracyjnym oraz poziomie odporności na uszkodzenia mechaniczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-domalux-w-nowej-odslonie,24386,artykul.html

Dzięki temu łatwiej będzie można podjąć decyzję o wyborze dedykowanego środka. Oprócz zmiany grafiki opakowań na bardziej nowoczesną, czytelną i przejrzystą, wprowadzane zostały także zmiany w rodzajach i wielkościach opakowań.

Dla osób, które wybiorą Domalux Extra Hard do prac lakierniczych specjaliści marki Domalux i Akademii Technik Malarskich Dekoral Professional opracowali dodatkowo nowe filmy instruktażowe. Materiały video w przystępny sposób prezentują jak uzyskać jeden z dwóch możliwych aspektów: wysoki połysk oraz półmat. Oglądając filmy dowiemy się również w jakim celu przeprowadza się międzywarstwowe zmatowienie powierzchni i jaka jest różnica aplikacji środka za pomocą wałków Velours i Nylon Distance marki Dekoral Gold.

Nowe nazwy otrzymało również kilka produktów z potfolio Domalux. Lakier Bezzapachowy dostępny będzie jako Lakier do mebli a Lakier Bezpodkładowy będzie występował pod nazwą Parkiet Ekspert.

Ujednolicona szata graficzna etykiet oraz praktyczne opakowania będą wprowadzane sukcesywnie dla wszystkich produktów marki Domalux do końca 2015 roku.

Źródło: Domalux

www.domalux.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764