logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Międzychód wraca na rynek i zapowiada szeroką kampanię

  PR 31.07.2014, przeczytano 4288 razy
ilustracjastrzałka

Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, wraca na rynek. Produkty firmy, do tej pory dobrze znane w Wielkopolsce, z początkiem sierpnia trafią do sklepów w całym kraju. Sprzedaż wesprze szeroka kampania reklamowa oraz działania PR, za które odpowiada agencja Q&A Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-miedzychod-wraca-na-rynek-i-zapowiada-szeroka-kampanie,22300,artykul.html

Wszystkie produkty zyskają nowe etykiety podkreślające istotne dla marki wartości: tradycję, lokalność i bliskość natury. Wartości te znajdą też odzwierciedlenie w komunikacji marketingowej marki. Firma planuje kampanię w najpopularniejszych stacjach TV, działania w Internecie i prasie handlowej, a także materiały POS.

Za kompleksową obsługą PR firmy odpowiada agencja Q&A Communications. Q&A została wyłoniona w drodze przetargu zorganizowanego przez spółkę Międzychód Nowicka. Do obowiązków agencji należy m.in. przygotowanie kompleksowej strategii PR, PR kryzysowy oraz media relations, w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.

Źródło: Q&A Communications

Dodatkowe informacje:

Fabryka w Międzychodzie funkcjonuje od 1904 roku. Wielkopolscy konsumenci pamiętają powstające w niej ketchupy czy ogórki. Wraz z powrotem na rynek, marka rozszerzyła swoje portfolio. Oprócz tradycyjnych dań gotowych czy przetworów warzywno-owocowych znajdą się zbilansowane dania gotowe. Misją Międzychodu i jej nowego inwestora jest dostarczenie konsumentom żywności wysokiej jakości, pozbawionej sztucznych dodatków: konserwantów, aromatów czy barwników.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764