Międzychód, marka ze 110-letnią tradycją w branży spożywczej, wraca na rynek. Produkty firmy, do tej pory dobrze znane w Wielkopolsce, z początkiem sierpnia trafią do sklepów w całym kraju. Sprzedaż wesprze szeroka kampania reklamowa oraz działania PR, za które odpowiada agencja Q&A Communications.
Wszystkie produkty zyskają nowe etykiety podkreślające istotne dla marki wartości: tradycję, lokalność i bliskość natury. Wartości te znajdą też odzwierciedlenie w komunikacji marketingowej marki. Firma planuje kampanię w najpopularniejszych stacjach TV, działania w Internecie i prasie handlowej, a także materiały POS.
Za kompleksową obsługą PR firmy odpowiada agencja Q&A Communications. Q&A została wyłoniona w drodze przetargu zorganizowanego przez spółkę Międzychód Nowicka. Do obowiązków agencji należy m.in. przygotowanie kompleksowej strategii PR, PR kryzysowy oraz media relations, w tym pełnienie funkcji rzecznika prasowego. Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Źródło: Q&A Communications