logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Subway powraca z promocją awokado

  PR 23.08.2014, przeczytano 1369 razy
ilustracjastrzałka

Marka SUBWAY powraca do promocji owocowego bohatera sezonu – awokado. Kampanii opartej na działaniach online oraz prowadzonej w punktach sprzedaży towarzyszy nowy layout, nawiązujący kolorystyką do wakacyjnych pejzaży. Promocja w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej potrwa do końca września br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-subway-powraca-z-promocja-awokado,22436,artykul.html

Awokado jest szalenie popularne w tym sezonie, a w naszych restauracjach znakomicie sprawadza się jako dodatek, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki. Chcemy wykorzystać panujący trend, by otworzyć naszych klientów na nowe smaki i zachęcić ich do eksperymentowania w komponowaniu sandwiczy.

Materiały POS i online tym razem zachęcają do dodawania awokado do suba z filetem z kurczaka. Zielona pasta została wprowadzona do restauracji na terenie Europy Środkowo-Wschodniej po tym, jak uzyskała pozytywne opinie testujących ją klientów polskich restauracji. 

Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty materiałów odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów czuwa dom mediowy Maxus.

Źródło: SUBWAY

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764