Marka SUBWAY powraca do promocji owocowego bohatera sezonu – awokado. Kampanii opartej na działaniach online oraz prowadzonej w punktach sprzedaży towarzyszy nowy layout, nawiązujący kolorystyką do wakacyjnych pejzaży. Promocja w Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowo-Wschodniej potrwa do końca września br.
Awokado jest szalenie popularne w tym sezonie, a w naszych restauracjach znakomicie sprawadza się jako dodatek, mówi Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki. Chcemy wykorzystać panujący trend, by otworzyć naszych klientów na nowe smaki i zachęcić ich do eksperymentowania w komponowaniu sandwiczy.
Materiały POS i online tym razem zachęcają do dodawania awokado do suba z filetem z kurczaka. Zielona pasta została wprowadzona do restauracji na terenie Europy Środkowo-Wschodniej po tym, jak uzyskała pozytywne opinie testujących ją klientów polskich restauracji.
Za działania promocyjne w Polsce oraz za projekty materiałów odpowiada agencja Q&A Communications. Nad zakupem mediów czuwa dom mediowy Maxus.
Źródło: SUBWAY