Marka SUBWAY wie, jak rozkręcić imprezę i podtrzymać dobry humor fanów. Sieć restauracji, która od października uprzyjemnia jesienny klimat akcją Fiesta Mexicana, przygotowała dla nich miłą niespodziankę. Od 20 listopada każdy, kto kupi suba Kurczak Fajita z awokado, otrzyma puszkę Coca-Cola. Promocja obejmie swoim zasięgiem restauracje w całej Polsce.
– Zaskoczenie jest ważnym elementem dobrej zabawy. Dlatego wprowadzamy tę promocję właśnie teraz, w środku jesieni i kampanii Fiesta Mexicana. Konsekwentnie pokazujemy naszym fanom, że każdy kolejny dzień to nowy powód do radości – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.
Działania promocyjne obejmują materiały POS, nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej (citylighty i frontlighty) oraz spot radiowy emitowany w lokalnych rozgłośniach. Akcję wspiera także komunikacja w social media marki.
Akcja obejmuje restauracje w całej Polsce. Potrwa do końca roku lub do momentu wyczerpania zapasów promocyjnych puszek.
Źródło: SUBWAY