logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marka Subway rozdaje prezenty

  PR 21.11.2014, przeczytano 700 razy
ilustracjastrzałka

Marka SUBWAY wie, jak rozkręcić imprezę i podtrzymać dobry humor fanów. Sieć restauracji, która od października uprzyjemnia jesienny klimat akcją Fiesta Mexicana, przygotowała dla nich miłą niespodziankę. Od 20 listopada każdy, kto kupi suba Kurczak Fajita z awokado, otrzyma puszkę Coca-Cola. Promocja obejmie swoim zasięgiem restauracje w całej Polsce. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marka-subway-rozdaje-prezenty,23293,artykul.html

– Zaskoczenie jest ważnym elementem dobrej zabawy. Dlatego wprowadzamy tę promocję właśnie teraz, w środku jesieni i kampanii Fiesta Mexicana. Konsekwentnie pokazujemy naszym fanom, że każdy kolejny dzień to nowy powód do radości – tłumaczy Fabiola Gallegos Rios, Marketing Manager marki.

Działania promocyjne obejmują materiały POS, nośniki reklamowe w przestrzeni miejskiej (citylighty i frontlighty) oraz spot radiowy emitowany w lokalnych rozgłośniach. Akcję wspiera także komunikacja w social media marki.

Akcja obejmuje restauracje w całej Polsce. Potrwa do końca roku lub do momentu wyczerpania zapasów promocyjnych puszek.

Źródło: SUBWAY

www.subway.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pekao S.A.: bankowość prywatna z nowym designem placówek i aplikacji
Bank Pekao S.A. otworzył dwie pierwsze placówki bankowości prywatnej w zupełnie nowym formacie. W Warszawie i Łodzi klienci mogą już korzystać z nowoczesnych a zarazem eleganckich przestrzeni z elementami wystroju projektantów nurtu modernistycznego. Klienci bankowości prywatnej Pekao z pewnością dostrzegą też zmianę tła w aplikacji mobilnej PeoPay, w której udostępniona...
Zeromat wspiera rebranding Pepsi
Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i...
Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764