logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Marketing and Technology Congress 2015

  PR 01.04.2015, przeczytano 708 razy

Grupa wydawnicza PWN zaprasza na konferencję marketingową adresowaną przede wszystkim do przedstawicieli firm pragnących poznać najnowsze rozwiązania z zakresu technologii i ich zastosowania w marketingu oraz sprzedaży. Konferencja organizowana wspólnie z HG INTELLIGENCE S.A. odbędzie się 16 kwietnia 2015 roku w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/marketing-and-technology-congress-2015,24408,artykul.html

Uczestnicy konferencji w trakcie całodniowego wydarzenia będą mieli okazję zapoznać się z takimi zagadnieniami jak omnichannel marketing, fast data, ambient intelligence czy programmatic buying.  Zaproszenie prelegenci skupią się na praktycznych aspektach prezentowanych zagadnień korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia, a także prezentując konkretne case studies.

Swoje prelekcje na owym wydarzeniu będą mieli m.in. Sylwia de Weydenthal  - Client Partner CEE w Facebooku, która opowie o zmieniającej się roli narzędzi marketingowych w erze cyfrowej; Piotr Bucki - certyfikowany coach w obszarze Business and Executive coaching, który zaprezentuje kilka słów o millenialsach, czyli o pierwszym pokoleniu, które urodziło się w świecie, w którym Internet jest codziennością. Kwestie prawne w marketingu przybliżą uczestnikom konferencji Aleksandra Płucienik z Kancelarii Olesińscy i Wspólnicy oraz Łukasz Gładki z Kancelarii POGODA GŁADKI LANGIER.

Niewątpliwą okazją dla uczestników wydarzenia będzie możliwość wzięcia udziału w dyskusjach z przedstawicielami wiodących firm reprezentujących różne branże, takimi jak: dr Robert Stalmach z Newspoint, Andrzej Garapich z PBI, Szymon Niemczura z Kontakt.io czy Przemysław Bartkowiak z Revenue Labs.

Jednym z głównych założeń konferencji jest dogłębne poruszenie tematów istotnych dla nowoczesnego marketera, takich jak poznanie narzędzi do skutecznej integracji działań online i offline czy narzędzi kontent marketingu. Poruszony zostanie również temat ostatnich zmian w prawie konsumenckim i ich znaczenia dla sklepów oraz wykorzystanie systemów płatności mobilnych w działaniach sprzedażowych.

Po więcej informacji dotyczących konferencji Marketing and Technology Congress 2015 zapraszamy na stronę http://martech.io/, gdzie zawarte są informacje o wszystkich prelegentach, a także program wydarzenia.

Źródło: Marketing and Technology Congress

martech.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764