logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Milo nowym Członkiem PIAP

  PR 19.10.2012, przeczytano 988 razy

MILO  Bartosz Mickiewicz w październiku br.została nowym Członkiem stowarzyszenia branżowego Polska Izba Artykułów Promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/milo-nowym-czlonkiem-piap,17000,artykul.html

Jesteśmy bardzo zadowoleni , że do grona firm Członkowskich przystępują firmy cieszące się dużym zaufaniem na rynku. Większa liczba firm członkowskich pozwoli podejmować nam różne, coraz to ciekawsze inicjatywy na rzecz całej branży oraz na szersze działania lobbingowe - mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.


Źródło: PIAP

Dodatkowe informacje:

MILO jest czołowym producentem segregatorów reklamowych na polskim rynku. Dzięki 20-letniemu doświadczeniu oraz nowoczesnej linii produkcyjnej wytwarzane są wysokiej jakości segregatory, teczki , standy , opakowania i wzorniki reklamowe. Firma posiada oddziały zlokalizowane w największych miastach Polski oraz nowoczesny zakład produkcyjny zlokalizowany na 2ha powierzchni. Doświadczona i profesjonalna kadra zapewnia najwyższy poziom przebiegu każdego z etapów realizacji zamówienia, poprzez stały nadzór i wprowadzanie innowacyjnych metod produkcji i realizacji. To dzięki wysokiej jakości produktów firma stale zdobywa zaufanie Klientów w Polsce i za granicą.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764