logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mind Progress Group promuje nowy smartfon marki Myphone

  PR 26.03.2015, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Public relations, obsługa kreatywna oraz IT – to działania związane z premierą nowego modelu myPhone Infinity, którymi zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dla polskiego producenta telefonów komórkowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mind-progress-group-promuje-nowy-smartfon-marki-myphone-,24335,artykul.html

- Naszym zadaniem jest wsparcie w promocji nowego modelu telefonu – wyjaśnia Filip Filar, new business manager w Mind Progress Group, który pozyskał klienta. – Spośród narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej dobraliśmy rozwiązania, które mają na celu wzmocnić przekaz związany z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, uzupełniającego segment smartfonów premium. Co ważne, sam myPhone Infinity zyskuje bardzo pozytywne opinie ekspertów i specjalistów na rynku technologii komórkowej.

Współpracę z klientem z ramienia agencji koordynuje Konrad Cieślak, account manager, którego wspierają: Andrzej Gruszka, PR Manager, Mikołaj Kulesz, Head of Web Development oraz Mirosław Bogusławski, Creative Director. Klient współpracował już z Mind Progress Group przy promocji phabletu My Phone Luna, przygotowaniu nowego serwisu marki my-Phone oraz nowej linii prezentacji produktów. Umowa ma charakter projektowy. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków współpracy.


myPhone należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne - lidera na polskim rynku akcesoriów, części zamiennych i urządzeń serwisowych do telefonów komórkowych. Model myPhone Infinity to najnowszy produkt marki obsługujący sieć 3G bądź LTE. Smartfon promowany jest także przez konkurs Infinity Challenge, gdzie polski producent telefonów komórkowych zachęca użytkowników do podejmowania 21-dniowych wyzwań, które można zgłaszać poprzez stronę www.infinitychallenge.pl.

Źródło: Mind Progress Group

www.mindprogress.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764