Public relations, obsługa kreatywna oraz IT – to działania związane z premierą nowego modelu myPhone Infinity, którymi zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dla polskiego producenta telefonów komórkowych.
- Naszym zadaniem jest wsparcie w promocji nowego modelu telefonu – wyjaśnia Filip Filar, new business manager w Mind Progress Group, który pozyskał klienta. – Spośród narzędzi zintegrowanej komunikacji marketingowej dobraliśmy rozwiązania, które mają na celu wzmocnić przekaz związany z wprowadzeniem na rynek nowego produktu, uzupełniającego segment smartfonów premium. Co ważne, sam myPhone Infinity zyskuje bardzo pozytywne opinie ekspertów i specjalistów na rynku technologii komórkowej.
Współpracę z klientem z ramienia agencji koordynuje Konrad Cieślak, account manager, którego wspierają: Andrzej Gruszka, PR Manager, Mikołaj Kulesz, Head of Web Development oraz Mirosław Bogusławski, Creative Director. Klient współpracował już z Mind Progress Group przy promocji phabletu My Phone Luna, przygotowaniu nowego serwisu marki my-Phone oraz nowej linii prezentacji produktów. Umowa ma charakter projektowy. Strony nie ujawniają szczegółowych warunków współpracy.
myPhone należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne - lidera na polskim rynku akcesoriów, części zamiennych i urządzeń serwisowych do telefonów komórkowych. Model myPhone Infinity to najnowszy produkt marki obsługujący sieć 3G bądź LTE. Smartfon promowany jest także przez konkurs Infinity Challenge, gdzie polski producent telefonów komórkowych zachęca użytkowników do podejmowania 21-dniowych wyzwań, które można zgłaszać poprzez stronę www.infinitychallenge.pl.
Źródło: Mind Progress Group