logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mindshare ze specjalną akcją dla Uniqa na US Open

  PR 28.08.2014, przeczytano 1076 razy
ilustracjastrzałka

US Open wystartował, a dom mediowy Mindshare Polska przygotował z tej okazji specjalną akcję dla towarzystwa ubezpieczeń UNIQA. W dedykowanym serwisie Uniqa.Onet.pl śledzić można poczynania Jerzego Janowicza – ambasadora UNIQA – na kortach Flushing Meadows w Nowym Jorku. Mindshare Polska odpowiada za kompleksową realizację projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mindshare-ze-specjalna-akcja-dla-uniqa-na-us-open,22459,artykul.html

„Jerzyk” zaprezentował się z bardzo dobrej strony w turnieju ATP w Winston, który był bezpośrednim sprawdzianem przed US Open. Teraz walczy na nowojorskich kortach, gdzie wczoraj odniósł już pierwszy sukces – pokonał Dusana Lajovicia, awansując do II rundy turnieju. Dom mediowy Mindshare Polska zachęca do śledzenia poczynań Jerzego Janowicza na Uniqa.Onet.pl. Amerykański turniej relacjonuje dla serwisu specjalna ekipa reporterska Onet.pl, którą organizatorzy zaprosili za „wielką wodę”. W serwisie przeczytać można bieżące newsy z osiągnięć najlepszych polskich tenisistów 

m.in. Jerzego Janowicza. Dostępne są także niestandardowe filmy video, sylwetki tenisistów, konkursy czy relacje reporterskie z turnieju. Nie brakuje również ciekawostek – lektura serwisu pozwoli dowiedzieć się np. skąd na US Open od lat znajduje się polski chleb. Dom mediowy Mindshare Polska odpowiada m.in. za doradztwo strategiczne, koncept kreatywny akcji, a także planowanie, zakup i optymalizację mediów.


– Dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl to doskonały przykład niestandardowego działania, jakie możemy zaproponować klientom. Wyszliśmy naprzeciw potrzebom fanów polskiego tenisa i Jerzego Janowicza, ambasadora marki. Miłośnicy sportowca mogą teraz w jednym miejscu znaleźć informacje o poczynaniach „Jerzyka” na US Open, a wszystko podane w ciekawej i przystępnej formie – powiedział Maciej Świątek, Director, Client Leadership, Mindshare Polska.


Akcja UNIQA realizowana z Mindshare Polska na Onet.pl jest kontynuacją działań prowadzonych od maja 2014 roku. Wcześniej internauci mieli możliwość m.in. zadania pytań Jerzemu Janowiczowi, na które sportowiec odpowiadał przed kamerą. Projekt ma charakter długoterminowy – dedykowany serwis Uniqa.Onet.pl będzie funkcjonował również po zakończeniu turnieju w Nowym Jorku. 

UNIQA, piąty ubezpieczyciel na rynku majątkowym, podpisała umowę sponsorską z najlepszym polskim tenisistą Jerzym Janowiczem w tym roku. Została także oficjalnym ubezpieczycielem Jerzego Janowicza. Firma będzie korzystać z wizerunku sportowca przez 2 lata. 

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764