logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mniej kolorów w nowym logo Polomarket

  PR 20.04.2013, przeczytano 7682 razy
ilustracja

Sieć POLOmarket upraszcza kolorystykę, wprowadza nowe logo i nową identyfikację wizualną w salach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mniej-kolorow-w-nowym-logo-polomarket,18510,artykul.html

Zgodnie z obowiązującymi trendami liczba kolorów w logo firmy została zredukowana. Podstawową barwą sieci jest kolor czerwony, na jego tle widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, który kojarzy się ze słońcem. Kolory biały i czerwony nawiązują do polskich korzeni firmy POLOmarket – największej polskiej sieci spożywczej. Hasło „Mój ulubiony” jest ukłonem w stronę wszystkich utożsamiających się z siecią Klientów i wprost odnosi się do misji sklepów POLOmarket. Nowe, obowiązujące od 17 kwietnia br. logo będzie pojawiać się na wszystkich materiałach reklamowych sieci POLOmarket.

Jednocześnie trwają prace nad projektem zmian w obrębie sali sprzedaży. Sklepy docelowo staną się bardziej przestronne, przyjazne dla Klientów i nowoczesne. Wszystkie zmiany będą służyły podnoszeniu komfortu zakupów i standardów obsługi oraz wpłyną pozytywnie na aspekt wizualny sieci. Niebawem zostanie otwarty czterechsetny POLOmarket, z modelowo wdrożonymi rozwiązaniami nowego systemu identyfikacji wizualnej.

Źródło: POLOmarket

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764