logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobilne studio Ikea w Krakowie

  PR 26.09.2014, przeczytano 998 razy
ilustracjastrzałka

Na placu Jana Nowaka Jeziorańskiego w Krakowie zaparkowała nietypowa, dwupiętrowa ciężarówka. Wchodząc do jej środka, trafimy do w pełni urządzonych sypialni. Ten oryginalny pojazd to mobilne studio IKEA, promujące najnowszy katalog sklepu z wyposażeniem wnętrz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobilne-studio-ikea-w-krakowie,22726,artykul.html

Do pojazdu, którego wnętrze zaaranżowano specjalnie na potrzeby IKEA, można wejść do 28 września w godz. 11:00 – 19:00. W środku znajdują się w pełni urządzone sypialnie. W jednej z nich czekają fizjoterapeuci, którzy pomogą m.in. w doborze materaca dostosowanego do indywidualnych potrzeb. Chętni mogą wziąć udział w sesji fotograficznej i otrzymać nowy katalog IKEA 2015 z własnym zdjęciem. Nie zapomniano też o atrakcjach dla najmłodszych, którzy mogą stanąć oko w oko z ogromnymi maskotkami popularnego brokuła i marchewki. Na sobotę i niedzielę przewidziano też warsztaty plastyczne.

- Mobilne Studio to część kampanii promującej nasz najnowszy katalog – wyjaśnia Magdalena Gorecka-Przepolska z IKEA Kraków – Ponieważ w tym roku koncentrujemy się na obszarach domu, w których odpoczywamy i przygotowujemy się na nowy dzień, postanowiliśmy też wyjść naprzeciw oczekiwaniom tych, którzy wstają skoro świt. Od 1 września w dni powszednie otwieramy sklep godzinę wcześniej, czyli o 9:00, a nasza restauracja zaprasza na śniadanie już od 8:00 – dodaje Magdalena Gorecka-Przepolska. 

Mobilne Studio to część kampanii promującej najnowszy katalog IKEA 2015. Kraków to szóste miasto po Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Wrocławiu i Katowicach, do którego zawita mobilne studio IKEA. Ostatnim przystankiem ciężarówki będzie Łódź.

Źródło: IKEA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764