logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Moc świeżości czyli co przyciąga internautów

  PR 11.07.2014, przeczytano 967 razy

Internauci lubią ciekawe strony z aktualną i absorbującą uwagę zawartością – banał? Niekoniecznie, zważywszy że świeże i atrakcyjne treści lubią także wyszukiwarki. Warto o tym pamiętać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moc-swiezosci-czyli-co-przyciaga-internautow,22166,artykul.html

Doskonałym sposobem utrzymywania aktualności strony jest prowadzenie bloga. Przydatna, pomocna, interesująca treść przyciąga… w końcu content is the king! By jednak użytkownicy, których raz zainteresuje nasza strona zaczęli odwiedzać ją regularnie, konieczny jest „napływ świeżej krwi”, a więc po prostu świeże treści. Nie wystarczy wrzucać nowego tekstu raz na kilka miesięcy. Idealnie byłoby umieszczać coś codziennie, minimum zaś raz w tygodniu.

By jednak to „coś” rzeczywiście miało konieczną - wysoką jakość, warto rozważyć powierzenie pisania artykułów osobom, które zajmują się tym na co dzień. Outsourcing może być w tym wypadku rozwiązaniem doskonałym, szczególnie, że wcale nie oznacza on braku czerpania z wiedzy ludzi tworzących kapitał firmy, a więc najlepiej znających się na opisywanych kwestiach. Optymalna współpraca może łączyć ich zasoby z doskonałym copywritingiem.

Świetnym wsparciem, a raczej skuteczną promocją treści umieszczanych na stronie, są portale społecznościowe. Social media pomogą znacząco zwiększyć obecność twojej firmy w internecie, a zaangażowanie fanów pozytywnie wpłynie na wizerunek. Przede wszystkim zaś właściwie prowadzony fanpage szybko skusi internautów do wizyty na stronie firmy, może właśnie w celu przeczytania całego wpisu, którego atrakcyjna zajawka znalazła się na twojej tablicy. Podobnie jest zresztą nie tylko w przypadku Facebooka. Poruszane na blogu treści doskonale można wykorzystać i promować na przykład poprzez Twittera. Ważne jednak by robić to profesjonalnie, w pocie czoła budowany wizerunek łatwo można bowiem zepsuć.

Regularna aktualizacja strony może przynieść naprawdę wymierne korzyści. Ciekawe treści wsparte właściwymi działaniami promocyjnymi przyciągają internautów, a co za tym idzie mogą znacząco przyczynić się do generowania ruchu na stronie. Co równie ważne, taka dbałość o stronę, jej świeżość i jakość treści są równoznaczne z dbałością o osoby, które ją odwiedzają. Bez wątpienia ma to pozytywny wpływ na wizerunek
– mówi Katarzyna Kołodziejczyk, Key Account Manager GRUPA 365 NET.

Źródło: GRUPA 365 NET

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764