logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Modę na HR: Pracuj.pl podsumowuje kampanię

  PR 28.07.2014, przeczytano 1382 razy

Tej wiosny portal Pracuj.pl przeprowadził ogólnopolską kampanię pod hasłem Moda na HR. Akcja skupiała się wokół czterech obszarów kompetencyjnych, za które na co dzień odpowiadają specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi - rekrutacji, nowoczesnych narzędzi HR, wizerunku oraz rozwoju. Kampanii towarzyszyły także liczne wydarzenia i konkursy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mode-na-hr%3A-pracuj.pl-podsumowuje-kampanie,22270,artykul.html

Na specjalnie utworzonej stronie: www.hr-day.pl, na HR-owców czekały ciekawe artykuły oraz wywiady z uznanymi praktykami w dziedzinie Human Resources. W ramach akcji, już po raz drugi, przeprowadzono badanie „HR-owca portret własny” a także debatę ekspercką, podczas której zaproszeni liderzy opinii zastanawiali się jaka będzie przyszłość branży HR w Polsce. Punktem kulminacyjnym kampanii było, przypadające na 20 czerwca, ustanowione przez - Pracuj.pl, ogólnopolski dzień pracowników HR pod nazwą HR – Day. Z tej okazji uroczyste gale regionalne odbyły się w czterech polskich miastach: Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Warszawie.

W ramach trwającej ponad 6 tygodni kampanii „Moda na HR” organizatorzy podjęli szereg różnorodnych działań, skupionych wokół promowania pracy HR-owców oraz coraz istotniejszej roli, jaką odgrywają oni w firmach. Celem kampanii było także zintegrowanie środowiska HR w Polsce:

Realizując tę kampanię, chcieliśmy przede wszystkim podkreślić, jak dynamicznie zmienia się cała branża HR w Polsce. Dlatego też przeprowadziliśmy badania, których wyniki zostały zaprezentowane w raporcie „HR-owca portret własny”. Potwierdzają one rosnące znaczenie HR w organizacjach i strategiczną rolę, jaką specjaliści odgrywają w rozwoju całych firm. Naszym celem było poruszenie kluczowych z punktu widzenia praktyków HR kwestii, stąd też podział na obszary tematyczne. Kampania spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem i została pozytywnie odebrana, z czego, jako organizatorzy, bardzo się cieszymy - komentuje Aleksandra Gierybo-Paprota, Pracuj.pl.

W kampanię zaangażowani byli uznani eksperci w dziedzinie HR, motywacji i rozwoju m.in.: Agnieszka Polska-Kamieńska (Persona Global Polska), Patrycja Załug (Akademia Kobiet Sukcesu), Jacek Walkiewicz (Pełna Moc), Miłosz Brzeziński (Instytut Kreowania Skuteczności).

11 czerwca odbyła się debata ekspercka, pod tytułem „Przyszłość HR w Polsce”, z udziałem Joanny Malinowskiej-Parzydło (Personal Brand Institute), Zyty Machnickiej (Candidate Experience), Magdaleny Bukowskiej (RESOLUTIO), Pauliny Grotkowskiej (Kancelaria Prawna Kruk i Partnerzy) oraz Izabeli Bartnickiej i Radka Iwańczuka (Grupa Pracuj). Podczas debaty eksperci poruszyli kluczowe wyzwania dla specjalistów HR związane z niewielką liczbą otrzymywanych aplikacji i trudnością w znalezieniu odpowiednich kandydatów oraz rosnącym znaczeniem budowania wizerunku firmy jako pracodawcy, ale także swojego osobistego wizerunku.

Chcieliśmy, by kampania „Moda na HR” była przede wszystkim skoncentrowana na wiedzy. Dlatego zebraliśmy w raporcie „HR-owca portret własny” wiedzę o samych specjalistach HR, o tym jak widzą swoją pracę oraz - w drugiej części raportu - jak sami radzą sobie na rynku pracy.

Z drugiej strony położyliśmy nacisk na wiedzę branżową, najnowsze trendy i tendencje w HR. Poprzez debatę, wywiady, opinie ekspertów oraz artykuły chcieliśmy wywołać dyskusję dotyczącą roli i znaczenia HR we współczesnych firmach. Uznaliśmy, że przypadający 20 czerwca HR-Day – Ogólnopolski Dzień Pracowników HR to najlepsza okazja, by to zrobić. Sukces tegorocznej kampanii sprawia, że z pewnością będziemy, jako organizator, podejmować takie inicjatywy także w przyszłości – dodaje Aleksandra Gierybo-Paprota.

Kampania prowadzona była poprzez dedykowaną stronę internetową: www.hr-day.pl oraz w mediach społecznościowych i branżowych. Patronat medialny nad kampanią objęli: Personel i Zarządzanie, THINKTANK, BadaniaHR.pl, eGospodarka.pl, HRNews.pl, HRStandard.pl, HRTrendy.pl, Kadry.infor.pl. Patronat instytucjonalny nad kampanią objęły także: Akademia Kobiet Sukcesu, Employer Branding Institute oraz Personal Brand Institute.

Źródło: Pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764