logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monochromatyczne drukarki laserowe Brother HL-L2340DW i HL-L2300D

  PR 18.10.2014, przeczytano 1573 razy
ilustracjastrzałka

Firma Brother zaprezentowała dwie nowe monochromatyczne drukarki laserowe: HL-L2340DW oraz HL-L2300D. Oba urządzenia charakteryzują się niewielkimi rozmiarami, oraz wysoką prędkością druku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monochromatyczne-drukarki-laserowe-brother-hl-l2340dw-i-hl-l2300d,22949,artykul.html

Kompaktowe drukarki Brother HL-L2340DW oraz HL-L2300D drukują z prędkością do 26 stron na minutę, a pierwsza strona wydruku jest gotowa w czasie krótszym niż 8,5 sekundy. Oba urządzenia oferują funkcję automatycznego druku dwustronnego, a uzyskiwane dokumenty charakteryzują się  doskonałą jakością.

Nowe modele są kompatybilne z wysokowydajnymi tonerami Brother, które pozwalają na obniżenie kosztów druku i osiągnięcie niskiego wskaźnika TCO (ang. Total Cost of Ownership – Całkowity Koszt Eksploatacji). Obie drukarki wyposażone są w system oddzielnego bębna i tonera, dzięki któremu ich eksploatacja jest wygodniejsza, mniej kosztowna i bardziej przyjazna dla środowiska. Urządzenia HL-L2340DW oraz HL-L2300D  charakteryzują się szybką i intuicyjną obsługą i posiadają podajniki papieru o pojemności 250 arkuszy każdy. Dodatkowo, model HL-L2340DW wyposażony jest w jednowierszowy wyświetlacz LCD.

Brother HL-L2340DW może działać w sieci bezprzewodowej i posiada 32 MB wbudowanej pamięci, natomiast HL-L2300D dysponuje 8MB pamięci. Oba urządzenia są wyposażone w szybki interfejs USB 2.0. Model HL-L2340DW oferuje także drukowanie z szerokiej gamy urządzeń mobilnych, takich jak iPhone, iPad oraz tabletów i smartfonów korzystających z systemów Android czy Windows Phone, za pośrednictwem usług Apple AirPrint, Google Cloud Print, technologii Wi-Fi Direct oraz autorskiej aplikacji Brother – iPrint&Scan.

Drukarki Brother HL-L2340DW oraz HL-L2300D są zgodne z normami środowiskowymi Blue Angel oraz ENERGY STAR. Oba modele są objęte 3-letnią gwarancją.

Źródło: Brother

www.brother.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
Onedaymore nowym klientem Soul &Mind
Agencja Soul & Mind odpowiada za wsparcie strategiczne w działaniach marketingowych firmy, projekty opakowań nowych smaków, opiekę graficzną nad platformami e-commerce w Niemczech i Polsce oraz obsługę profili social media na rynek polski i niemiecki. Współpraca rozpoczęła się w kwietniu 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764