logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rusza kampania społeczna przypominająca o sprawdzeniu ważności polisy OC

  PR 22.09.2014, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

W salach kinowych w całej Polsce wyświetlane są spoty filmowe pt. „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy”. Wspiera ją również ERGO Hestia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rusza-kampania-spoleczna-przypominajaca-o-sprawdzeniu-waznosci-polisy-oc,22678,artykul.html

Okazuje się, że tylko w 2013 roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) zwrócił się do 3,5 tysiąca kierowców o zapłacenie z własnej kieszeni za konsekwencje wypadków spowodowanych bez ważnej polisy OC. Średnia kwota dochodzona od kierowcy to 10 tysięcy złotych, rekordzista ma do zwrotu 1,6 mln. złotych.

W kampanię zaangażowali się polscy ubezpieczyciele przypominając, że warto wiedzieć czy pojazd, którym będziemy kierować ma polisę OC. Inicjatorem i głównym sponsorem kampanii jest UFG, partnerami - dwanaście firm ubezpieczeniowych, w tym także ERGO Hestia, Polska Izba Ubezpieczeń oraz Komisja Nadzoru Finansowego, jako partner honorowy. Już od dziś przez tydzień w kinach Cinema City i Helion w blokach reklamowych widzowie zobaczą historie oparte na faktach. W roli głównej – polscy kierowcy, którzy decydują się na ryzykowne związki.

Źródło: ERGO Hestia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764