W salach kinowych w całej Polsce wyświetlane są spoty filmowe pt. „Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy”. Wspiera ją również ERGO Hestia.
Okazuje się, że tylko w 2013 roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny (UFG) zwrócił się do 3,5 tysiąca kierowców o zapłacenie z własnej kieszeni za konsekwencje wypadków spowodowanych bez ważnej polisy OC. Średnia kwota dochodzona od kierowcy to 10 tysięcy złotych, rekordzista ma do zwrotu 1,6 mln. złotych.
W kampanię zaangażowali się polscy ubezpieczyciele przypominając, że warto wiedzieć czy pojazd, którym będziemy kierować ma polisę OC. Inicjatorem i głównym sponsorem kampanii jest UFG, partnerami - dwanaście firm ubezpieczeniowych, w tym także ERGO Hestia, Polska Izba Ubezpieczeń oraz Komisja Nadzoru Finansowego, jako partner honorowy. Już od dziś przez tydzień w kinach Cinema City i Helion w blokach reklamowych widzowie zobaczą historie oparte na faktach. W roli głównej – polscy kierowcy, którzy decydują się na ryzykowne związki.
Źródło: ERGO Hestia